حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سلام

 

سلام

سلامتی میاره!

باور کنید

البته اگر با لبخند و روی گشاده باشه اثر شفابخشیش بیشتره!

من به متبسم بودن معروفم

حتی اگه خیلی هم غصه دار باشم با لبخند زدن سعی میکنم شاد باشم و دیگران روشاد کنم

امتحان کنید آدم خودشم خیلی حالش بهتر میشه

من همیشه در مورد حوادث سعی میکنم بدون سوء ظن قضاوت کنم

خیلیا فک میکنن آدم زیادی خوش بینی هستم

یا بهم مگن تو خیلی آرامش داری تا حالا کسی مثل تو ندیده بودیم

خیلیا باهام دوستن

البته دوست صمیمی خیلی کم دارم

اما کلا دوست زیاد دارم

         

مردمو خیلی دوست دارم

بعضی وقتا دلم واسه آدمای توی خیابون تنگ میشه

واسه رفتگرا!

واسه آدمای فقیر احترام زیادی قائلم مگر اینکه بهم اثبات بشه که آدمای بدی هستن

در غیر اینصورت هیچ وقت به خاطر نژاد قیافه پول لهجه سواد و مذهب به کسی بی احترامی نمیکنم

آدمای کمی هستن که مثل من فکر کنن

مثلا بعضیا فک میکنن دنیا تیره و تاره

هیچ امیدی نیست

و اونا توی این دنیا تنهای تنهان

چرا؟

مشکلات جزئی از زندگیه

و اگر نبود زندگی لذت بخش نمیشد

توی دنیایی که خدای مهربونی هست که همه جوره هوامونو داره نا امید شدن گناهه

من نمی خوام سختیهای بزرگو انکار کنم

اما همیشه به خودم میگم آخه چه طوری آدم میتونه چشمشو روی زیباییهای دنیا ببنده

شما رو نمیدونم

اما من واقعا مجذوب خوبیهای دنیا هستم

و به نظرم هرگز با مشکلاتش برابری نمیکنه

وقتی توی این دنیای کوچیک یا بزرگ هر روز صبح خورشید طلوع میکنه

وقتیکه کتابی داریم که از جنس نوره(قرآن)

وقتی امام زمان داریم

سلامتیم

پدر و مادر داریم

عقل و احساس داریم

وقتی بچه های کوچولوی پاک و معصوم داریم

و خیلی چیزای دیگه

پس بلند شو پنجره رو باز کن بذار هجوم نور خورشید دلتو روشن کنه

وبگو بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا به امید تو

 

زهرا

نظرات 21 + ارسال نظر
اردوبلاگ چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.ordooblog.persianblog.com

سفر یک روزه به تنگه ی واشی...۲۷شهریور ماه
برای ثبت نام تا ۲۵ فرصت دارید
بچه های مشهدم هستن ها!

سبز آسمونی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ق.ظ http://sabze-asemooni.blogfa.com

سلام
پست جالبی بود !
یه تکون گاهی نیازه !
آخه بد جوری تو خواب بودم
تازه رو به راه شدم
راستی فقیر و دارا نداره
آدم باید آدم باشه مگه نه ؟
راستی قبلا هم یه سری اینجا اومده بودم
اگه اشتباه نکنم قبلا فقط ظریفه و رویا می نوشتن
درسته ؟
به هر حال برا یه تائیتون آرزوی موفقیت می کنم
خوش باشید
یا حق

ظریفه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام.منم تایید می کنم آدم به خوش رویی زهرا خیلی کم دیدم!!!!!
دوست دارم یه عالمه.
بوس بوس

رویا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ب.ظ

زهرای مهربون من سلام
خیلی قشنگ می نویسی عزیزم
خیلیییییییییییییییییییییییییییییی

آرامش میده به آدم
آدم رو رو به راه می کنه
آدم رو یاد داراییهاش میندازه
یاد چیزهایی که داره و قدرش رو نمی دونه
یاد تموم ادمای مهربونی که دور و برش رو پر کردند

خیلی مهربونی
خیلی خوبی
خیلی دوستت دارم مهربون

من! چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

شاید٬!

شهرام چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام...
من یه پست دیگت رو هم خونده بودم و بهت گفتم حرف دل بود ..که به دلم نشست ..

از سادگی و صداقتت خوشم میاد .....

زور نمیزنی که بگی ...کلمات خودشون میان ....شفاف و زلال

Amir Engineer پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ق.ظ http://amirengineer.persianblog.com

اول سلام چون سلامتی میاره
و بعد از اون :
خب هر وقت میام اینجا یه اتفاق افتاده ! از بس زود به زود میام ! زهرا خانم هم به شما پیوستن ! تبریک میگم .

اگه خدا رو داشته باشیم دیگه احتیاج به هیچ کس نداریم , این به من ثابت شده .

همیشه شاد باشید

ساحل کوچولو پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام
تبریک میگم زهرا خانوم گل هم همکار شما شدن این وبلاگ دلنشین بود با اومدن زهرا جون هم دلنشین تر شد.
موفق باشید...

جواد پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

خیلی عالی بود...مثل همیشه خوب نوشتین.
من به روزم.
موفق باشید...

محمد شیخانی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام خسته نباشید
چه خوب می شد که قدیمی ها فراموش نمی شدند ...
مگه نه ؟
نمی دونم چرا فراموش شدم ؟؟؟!!!

علی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.nanoproducts.blogfa.com

سلام ، خسته نباشین. تمامه حرفاتونو تایید می کنم . چون خودم سعی می کنم بهشون پایبند باشم . دو تا سوال فنی داشتم که فکر می کنم بتونین کمکم کنین : یکی اینکه فایل های pdf رو چطور رو وبلاگ می شه گذاشت ؟ و دوم این که درباره این که چطور می شه برای وبلاگ موسیقی گذاشت توضیح بدین . ممنون .

نگین جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ق.ظ http://zendegiyedobare.parsiblog.com

سلام رویا جون.خوبی خانومی؟؟؟نکنه ما یادی از شما بکنیم.نه؟!!بزار ببینم چی گفتی بر می گردم.فعلا...

نگین جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ق.ظ http://zendegiyedobare.parsiblog.com

سلام مجدد/بابا ین وبلاگو شده عمومی دیگه ما شا الله هر روز به تعداد نویسنده هاش اضافه میشه .خدا بده برکت..
الان طرف حسابم زهرا خانومه دیگه ....بدو بیا جلو که باهات کار دارم
خانوم خانوما یه چیزو می دونی ؟؟این همه توصیف کردی اگه می گفتی من یه دخترم از نسل برتر احساس حل بود.نه؟!!!ولی ساده ودلنشین بود.یا حق

محمدـاچ جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ

نمی دونم...

دختر آریایی جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام رویا جان ....
به ظریفه جان و زهرا جان هم سلام میکنم ....

حرف دلمو بگم ....؟؟حرف دل زیاده
من با تو موافقم آدم همیشه بایاد بخنده اما همیشه نمیشه....
به خدا نمیشه....من خودم همیشه وقتی یه جایی هستم یکی کنارمه همش میخندم....حتی اگه نخندم مثل خودت لبخندو میزنم اما وقتی تنهام دیگه نمیخندم....
نمیشه همیشه لبخند زد....
تو تنهایی خیلی چیزا هست که لبخندو نا خودآگاه ازت میگیره ....

باید مردومو دوست داشته باشی تا اونا هم دوست داشته باشن....

دنیا خیلی زیباست اگه بخوای زیبا باشه

مشکل زندگی رو زیبا میکنه درسته....قبول دارم....نمی ذاره زندگی یکنواخت باشه ....اما...اینجا یه اما هست
اگه یه مشکلی تو دلت داشته باشی که به کسی نتونی بگی چی ....این آدمو از پا در میاره .....
خوشحالم که باهاتون آشنا شدم....
بازم بهتون سر میزنم....
تازه واردم....به جای اینکه بخوام همش تعریف کنم ...یه کامه میگم وبلاگتون به دلم نشت...اینو گفتم که باور کنین تعارف نمیکنم....
فرستادم بیاد....داره میاد

فعلا......

علی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:34 ق.ظ http://DARBEDARAN

سلام
چه خبره هر روز یکی به شما اضافه میشه
مطالب جالبی نوشتی
اونم بخشیش از دل ما بود
موفق وپیروز باشی

علی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.nanoproducts.blogfa.com

سلام ، هر سه نفر خسته نباشین ! من ۵شنبه یه پیغام گذاشتم ولی هنوز جواب منو ندادین . ممنون میشم که کمکم کنین . موفق و پیروز باشین .

ایرباس شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ http://airbus.persianblog.com

احسنت .....//// سلام //// پدرم من هم بهم گفته که همیشه با مردم بساز و همیشه مردم دار باش ..... البته بگذریم که این کار بعضی وقتا جواب نمیده اما خیلی وقتا جواب میده ........ همیشه شاد باشید .... راستی از چیزی ناراحت بودید که اینطوری نوشته بودید :) ..... شاد باش همیشه ... ایرباسی که .....

علی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.nanoproducts.blogfa.com

سلام رویا خانوم
از لطفت ممنونم .
موفق باشین .

دختر آریایی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام رویا جون....
مرسی که اومدی بهم سر زدی....
راستش من جوب نظرای دوستامو همون جا میدم گفتم بهت بگم که بدونی....اگه خواستی جوابتو بخونی بری اونجا...
ببینم شماها نمیخواین آپ کنین....(حالا خوبه ۲ روز بیشتر نیست میام وبلاگتون هااا)(چه پروام)

فعلا.......

primaavera یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.primaavera.blogspot.com

salam alan daram weblog shoma ro mibinam be shoma be khatere webloge ghashangetun tabrik migam porside boodid primavera yani chi....primavera be zabane italian yani bahar rasti esme yeki az naghashi haye Sandro Botticelli ham ke mozooesh bahare ast.va hamintor esme yeki az opera haye Vivaldi ham hamin esme
ba arezooye moafaghiat baraye shoma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد