حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

شانس!!!!!

سلام..چطورین؟؟؟

امیدوارم عید خوش گذشته باشهبه من که خوش گذشت.فکر کنم به رویا جون و زهراجونمم خوش گذشته باشه

امیدوارم توپ توپ باشین. اگه نیستین واسه چی نفس می کشین اصلا؟؟؟؟؟؟؟

مرد جوانی در ارزوی ازدواج با دختر کشاورزی بود
کشاورز گفت برو در ان قطعه زمین بایست.من سه گاو نر را ازاد می کنم اگر توانستی دم یکی از این گاو نرها را بگیری من دخترم را بتو خواهم داد.
مرد قبول کرد.در طویله اولی که بزرگترین بود باز شد . باور کردنی نبود بزرگترین و خشمگین ترین گاوی که در تمام عمرش دیده بود. گاو با سم به زمین می کوبید و به طرف مرد جوان حمله برد. جوان خود را کنار کشید تا گاو از مرتع گذشت.دومین در طویله که کوچکتر بود باز شد.گاوی کوچکتر از قبلی که با سرعت حرکت کرد .جوان پیش خودش گفت : منطق می گوید این را ولش کنم چون گاو بعدی کوچکتر است و این ارزش جنگیدن ندارد.
سومین در طویله هم باز شد و همانطور که فکر میکرد ضعیفترین و کوچکترین گاوی بود که در تمام عمرش دیده بود.
پس لبخندی زد در موقع مناسب روی گاو پرید و دستش را دراز کرد تا دم گاو را بگیرد...

 اما.........گاو دم نداشت!!!!


زندگی پر از ارزشهای دست یافتنی است اما اگر به انها اجازه رد شدن بدهیم ممکن است که دیگر هیچوقت نصیبمان نشود.برای همین سعی کن که همیشه اولین شانس را دریابی.

ظریفه

نظرات 16 + ارسال نظر
ندا ـ یه عاشق ـ شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ http://gnat.bolgfa.com

سلام
خوبی؟؟
وبلاگه زیبایی داری موفق باشی
خوشحال می شم اگه به وبلاگه من سر بزنی
بای

... شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام..

به موقع رسیدما..

تازه آپ کردی..

امیر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
گفتم حالا که خوشم اومده یک نظر ناقابل کمترین کاریه که می تونم بکنم
اگه دوست داشتی یه سری به من بزن
واگر از وبلاگم خوشت اومد بیا به هم لینک بدیم
موفق وسربلند باشید
نیمه شعبان هم مبارک جیگر

... شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

خوب الان من ۲تا نظر دادم..با این سه تا..ولی یکیش فک کنم بر باد فنا رفت...

حالا دوباره میگم..اگه بود که یکیش رو تایید نکن...

... شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

بابام میگه مرغ شانس یه بار سر شاخه میشینه...اگه همون بار اول نزنیش میپره میره...حالا ربطش چی بود؟؟؟!!! یه ربطی به نوشتت داره دیگه عزیزم..

ونوس شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ

خیلی جالب بود!!!!...
((:

فدای ونوس جونم

فرزاد یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ http://petti.blogsky.com

سلام به هر سه نفرتون
خوبین؟
رویا جان ممنون که به من سر زدی
اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن

علی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.nanoproducts.blogfa.com

سلام خدمت ۳ کروکدیل ، حال و احوال ؟ چرا با این مطالب زیبا و قشنگی که می نویسین و اصلا هم ترسناک نیست ، اسم وبتونو گذاشتین کروکدیل ها ؟! قناری ها قشنگ تر نیست ؟ موفق باشین .

نه!!!!کروکدیل ها یه چیز دیگست!!!!!

درنایی برای لیلا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ http://leilavadorna.mihanblog.com

سلام
ممنون عید شماهم مبارک. ممنون که سر زدید . با اینکه عادت ندارم اما چشم سعی می کنم از این به بعد خبر بدم.
نوشته قشنگی بود. ممنون
موفق باشید و کروکودیلی شاد
یاحق

جواد یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام.عید بر شما مبارک باشه.ماشالله وبلاگ شما انقدر نویسنده داره تو مطلب کم نمیاره.
موفق باشین
التماس دعا

بگو چشم نخورین!!!!!
مرسی

رویا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام خانوم
چطوری تو؟
نگو دیر اومدما
دیشب خوندم
اما خوب نتونستم نظر بذارم اون موقع
کامپیوتر معصومه بود و....
بابا تو دیگه کی هستی؟!
ایشالله ته قلبت هم مثل نوشته هات شاد باشه عزیزم

سلاااااااام.
فردا می بینمت!!!
دانشجوی شکاک: بگو منظورت از جمله بابا تو دیگه کی هستی چی بود؟؟؟؟؟
ممنونم.
همه قلبا شادن فقط بعضی قلبا نمی دونم چرا نمی خوان شاد باشن و می خوان ناراحت باشن!!!!!!!!

زهرا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ق.ظ

سلام ظریفه جون جالب بود
اما من اعتراض دارم چرا هی به رویا تلقین میکنی که شاد نیستی انقد که تو می گی آدم واقعا دپرس میشه

قلندر یه سرباز گمنام دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.ghalandar.mihanblog.com

سلام . ظریفه که خوب نوشتی و رویای عزیز ولی این نبود رسمش ما گیر کار بودیم شماها چی ؟ چرا سر نمی زنین ؟باشه یادتون باشه ///

ظریفه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ

زهراااااااااا!!!!!!!!! من جوابشو کلی دادم به خدا!!!!!!!!!!من کی گفتم شاد نیست.

محمد اچ دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ

ارزش یا همون value !! ...
نباید از دستش داد....

فاطمه سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ http://choopanegham.blogfa.com

سلام
از آشناییت خوشحالم
وبت خیلی قشنگه وهمین طور مطلبایی که نوشتی
اگه یه سری هم به من بزنی خوشحال میشم تبادل لینک میکنی؟؟؟؟
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد