حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

شاد باش تا خوشبخت باشی!!!!!!!!!

 سلااااااام.بخند تا زندگی بهت بخندهمنم ظریفه.این عنوانی که نوشتم یکی بهم گفت کلی حالیدم(نه ازون نظرا ازین نظرا)
می خواستم یه مطلب متفاوت و شاد بنویسم ولی خوابم میاد واسه همین یه چیزی کپی کردم ولی خیلی خنده داره
یعنی همین کپی کردنشم کلیه:
شکسپیر : اگر کسی را دوست داری رهایش کن سوی تو برگشت از آن توست و اگر برنگشت از اول برای تو نبوده
دانشجوی زیست شناسی : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ... او تکامل خواهد یافت (با اینم موافق)
دانشجوی آمار : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ... اگر دوستت داشته باشد ، احتمال برگشتنش زیاد است و اگر نه احتمال ایجاد یک رابطه مجدد غیر ممکن است
دانشجوی فیزیک : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ...اگر برگشت ، به خاطر قانون جاذبه است و اگر نه یا اصطکاک بیشتر از انرژی بوده و یا زاویه برخورد میان دو شیء با زاویه صحیح هماهنگ نبوده است
دانشجوی حسابداری : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ... اگر برگشت ، رسید انبار صادر کن و اگر نه ، برایش اعلامیه بدهکار بفرست
دانشجوی ریاضی : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ... اگر برگشت ، طبق قانون 2=1+1 عمل کرده و اگر نه در عدد صفر ضربش کن
دانشجوی کامپیوتر : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ... اگر برگشت ، از دستور کپی - پیست استفاده کن و اگر نه بهتر است که دیلیت اش کنی (من خودم با این موافقم)از بس که من احساساتیم
دانشجوی خوشبین : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن... نگران نباش بر می گردد
دانشجوی عجول : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ... اگر در مدت زمانی معین بر نگشت فراموشش کن
دانشجوی شکاک : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ...اگر برگشت ، از او بپرس " چرا " ؟
دانشجوی صبور : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ...اگر برنگشت ، منتظرش بمان تا برگردد
دانشجوی رشته صنایع : اگر کسی را دوست داری ، به حال خود رهایش کن ...اگر برگشت ، باز هم به حال خود رهایش کن ، این کار را مرتب تکرار کن.......

ظریفه


نظرات 16 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام علیکم.اول ولادت حضرت علی اکبر رو به شما تبریک میگم.دوم ورود نویسنده ی جدیدتون هم مبارک*
موفق باشین
التماس دعا

سلام.مرسی.
ممنون.
راجب مطلبم نظر میذاشتین بد نبودا!!!!!!!

محمد اچ یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ http://istgahemontazer.blogsky.com

سلام.
اول؟؟
دانشجوی صنایع از همشون بهتر بود. بعدشم بالاخره شکسپیر هم کم آدمی نبوده٬اونم بد نگفته...!!!

نیدونم!!!!!!!!!!!
من که با نظر کامپیوترو زیست شناسه کاملا موافق!!!!!

رویا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ

اصلا به من چه که نظر بدم!
این کامپیوتر در پیت معصومه همهی نظرما پاک کرد
مسخره ادعاش میشه کامپیوترش بهتر از منه
ویروس اومده وسطش هی نمی دونم چی کار نکن!‌از این ویروس زشتا!
آخه خداییش کجای کروکدیل کلمه ی قبیح س ک س رو داره!!!!!!!!!!
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا منو بکش راحت شم
تازه معصومه هم داشت نطق می کرد که این اتفاق شنیع افتاد
حالا این رو بگیر تا نطرم رو بگم این دختره )معصومه( که از خنده رو ده بر شده!
من هم قیافم عین کله های قرمز مسنجر شده

خب عزیزم شاید در فکر نویسنده های کروکدیل مثل ...(دندون) ....... که ویروس اومده(خیلی خندیدم)
یاه یاه یاه

رویا+نظر معصومه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

د.باره سلام
اینقدر اون دفعه کفرم در آمد که نظرم پرید که خدا می دونه
قربون شکل ماهت برم گشتی متن خنده دار پیدا کردی؟!
صنایع ها خیلی خوش نام بودن شما هم دیگه......;-)
من با هیچ کدوم موافق نیستم
یه کم با صبوره بیشتر حال می کنم آخه خیلی چیزها رو زمانه حل می کنه

معصومه رفت برام یه چیزی بیاره این موهامو که خیسه جمع کنم اما دفعه ی قبل هنگام نطق می خواست بگه که با شکسپیر موافقه اما کلی با این صنایعیه خندیده!!!
شماها دیوونه این به خدا

خدایا به این شب های عزیز این ها رو شفا بده!
آمینش رو بلند بگو

شب خوش
شاد باشی ظریفه

خداییش مهندس صنایع یه چیز متفاوته.چرا بهت برمی خوره معصومه جان؟؟؟؟واقعیته!!!!مهندس صنایع همیشه باید متفاوت باشه ناناز!!!!!!

واااااااای رویا ولمون کن توام دانشجوی صبور.به دانشجوی صبور اگه یه مدت خاصی بگذره میگن احمق!!!!!(کلی گفتما!!!!!)
زندگیو عشق است!!!!!!!!!

زهرا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام ظریفه جون.راستش زیاد بهش فکر نکن ولی به نظر من هیچکدوم درست نیست.چون ممکنه یکی برگرده اما به دلیله اینکه می خواد یه جوری نامردی رو تموم کنه.فکر نکنی من آدم بدبینی هستما .البته آدمای کمی اینطورین. ولی خوب به هر حال هستن دیگه.

سلام عزیزم.خیلی فکر نکردم.کپی پیست کردم.(چشمک)
راستی راجب نظرت خب موافقم این جور آدما هم هستن.البته به این تیپ آدما دیگه نمیشه گفت آدم!!!!!!!
مرسی گلک از نظرت

ALI دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ http://DARBEDARAN

سلام
بهت نمیاد از این حرفا بلد باشی
چه خبر
به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم
امار جالبی بود
شاد باشی
توی این ایام ما رو هم از یاد نبر
مخصوصا شنبه
یا علی
التماس دعا

سلام.
التماس دعا!!!!!!
کپی پیست بود حرف من نبود که!!!!!!!!!!!

دکتر محمد شیخانی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ http://iranteb.blogfa.com

سلام دوست عزیز

دیدم خیلی وقت است که ردپایی از یک دوست در وبلاگهایم نیست نگران شدم که مبادا فراموش شدم از ذهن یک دوست بخاطر همین اومدم یه سر زدم شاید ...
منتظر حضور سبز شما در وبلاگ های آموزش کامپیوتر و ایران طب هستم .

زهرا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام دوباره. ظریفه جون اگه با کلمهء لاو تو گوگ سرچ کنی عکسای خیلی قشنگ تری پیدا میکنی
موفق باشی

برگ خزان دیده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://sama2006.parsiblog.com

سلام
خوبی خانمی ؟؟ چطوری رویا جان ... راستی یه سلا م گرم خدمت ظریفه خانم ... متنتون رو خودنم قشنگ بود ... من هم می گم بهترین کار واسه کسی که دوستش داری همینه که رهاش کنی ..... اصلا تو حرف دلم منو زدی
راستی رویا جو ن من به روزم
ومنتظر

دوست جون+رویا+معصومه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام گلم!منم دارم می نویسما.این دوتا به من چسبیدن!!!بگذریم.اومدیم بگیم:
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعارو فوت کن که صدسال زنده باشی
(داریم با آهنگ و کف واست می خونیم)
اولین ظهر ۲۱ سالگیت به خیر!!!ایشالله که امسال اخلاقت خوب باشه(بابا ناراحت نشو!منظورم اینه که انقدر کامروا باشی که همیشه بخندی.)
این رفیق وبلاگیت می گه بسه دیگه چه قدر بخنده!!!
بوس.بوس.بوس...

بوس بوس بوس
مرسی مرسی مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

نذاشتن بگم من با کل پستت موافقم مخصوصا صنایعیاش!!!!!!!
ازت به عنوان الگوی کامل صنایعیها متشکرم!!!!!!!

ممنونم

وحید سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.Only-Vahid.Blogfa.com

سلام خدمت ظریفه و دوستاش وبلاگتون خیلی توپه میدونی چرا ؟ آخه هریکی یه جور مینویسه امی خیلی خوبه موفق باشید در ضمن خوشحال میشم به منم سر بزنید

ممنونم از نظرتون

ALI سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://DARBEDARAN

سلام
ممنونم که بالاخره یکی یه جوابی هم توی این وب به ما داد
همون کپی کردنش هم مهارت می خواد
بازم التماس دعا
راستی ایمیلت رو برام بفرست
آدرس منALI456756@YAHOO.COM

for what????

زهرا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام گل من تولدت مبارک
بابا پس کیکو افتادیم دیگه ؟آره.....؟

مرسی بوس

مجاهد فی سبیل الله چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ http://mojahedin.mihanblog.com

سلام علیکم..
مبروک. هرچند درست نفهمیدم تولد کیه..!!
به هرحال مبارک باشه و انشاءالله که سربلند و مهدوی باشید..
التماس دعا یازهرا(س)./

خیلی باهوشینا!!!!!!!!!!!!!!
به هر حال ممنونم.
ظریفه

حسین عزیزیان سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.biology85.blogfa.com

سلام دوستان عزیز
وبلاگ شما واقعا جالب است
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما دوستان عزیز
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد