حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

تو را نمی دیدم.... پشت به خودم کردم.....رو به رویم بودی!!!!

 

دوستای خوب و مهربونم سلام

بدجوری دلم براتون تنگ شده بود

 

اولاً ببخشید که دیر اومدم! به وبلاگاتون کمتر سر می زنم، یه کم گرفتارم! هم گرفتاریهای روزمره که بازسازی خونه هم بهشون اضافه شده به انضمام هر هفته سه تا عروسی(که البته آدم که قرار نیست هر جا دعوت میشه بره!)!!!!! و هم یه سری درگیری های درونی!باید اونا حل می شدند.آخه قرار بود دیگه تو این وبلاگ حرف از تنهایی و ...نزنم.

 

 تصمیم گرفته بودم که خودمو عوض کنم! یه کم تغییر لازم بود حداقل به خاطر اطرافیان. با یه عزیزی صحبت کردم اون می گفت که همیشه نباید تو عوض بشی، یه کم هم باید بزرگترها رفتار و برخوردشون رو عوض کنند و شرایط تو رو درک کنند!

 

درسته بعضی وقتا بزرگترها مقصرند اما یه موضوع مهمی هم هست، به نظر من پدر و مادری که همه ی عمرشون، جوونیشون، تفریحاتشون و ....به پای ما ریختند تا ما بزرگ شیم و کمک حالشون بشیم، دیگه نباید همینکه ادعامون شد بزرگ شدیم و از همه مهم تر آدم شدیم و خودمون خوب و بد خودمون رو می فهمیم، به مشکلاتشون اضافه کنیم!!!!بسّه اینقدر توی اون بیست و اندی سال اذیتشون کردیم!

 

جداً تصمیم گرفتم عوض بشم، دیدم خودخواهیه که فقط وقتی شادی، کیفت کوکه و.... باهاشون بگی بخندی! یا مثلاً تا وقتی توی خیابونی و با بچه ها، حرف می زنی، جوک میگی، درد و دل می کنی، بلند می خندی، فال حافظ از بچه های مترو میگیری و ...حتی یه لحظه هم ساکت نیستی! اما همین که میرسی خونه، همه باید ساکت باشند که شما لالا دارین، ناهار نخوردین (چون حال نداشتین) و الآن مامان محترمتون باید برای شما غذا اماده کنه، تلویزیون همون کانالی که شما می فرمایید باید روشن باشه، وقتی شما هستین کسی نزدیک کامپیوتر هم نشه، کسی به شما نگه بالای چشتون ابروئه! چون به هیچ کس ربطی نداره، کسی از شما نپرسه چه خبر، از صبح تا حالا چی کار کردین، ........ حتی می تونی اگه سوال یه کم مورددار ازت پرسیدن،"مثلاً چرا دیر اومدی؟!تا حالا کجا بودی؟!" بپری بهشون که شما به بچه تون اعتماد ندارید که اینو می پرسید و الکی افراد خونه رو به چالش بکشید!!!!

 

شما می تونید خیلی ..... (می تونید نقطه چین رو با "غلطا" پر کنید) کنید!

اما یادتون باشه تا وقتی توی این زندگی هستین، با این خانواده که مدیونشونی حتی اگه تمام عمر جلوشون دولا راست بشی، حق نداری عین کبک کله ات رو بکنی توی برف و تازه انتظار داشته باشی اونها هم عینه تو هیچ جا رو نبینن!!!

 

از دیشب دارم سعی می کنم بهتر بشم، بشم رویای قبلنا، یه رویای حداقل قابل تحمل! یه رویایی که اگه ادعاش می شه حرف خدا و پیغمبر حالیش میشه، بزرگتر از حدّش حرف نزنه! مراقب مخاطبش باشه! مخصوصاً اگه اون مخاطب عزیزترین های زندگیش یعنی پدر و مادرش هستند!

 

این عوض شدن داره بهم بدجوری فشار میاره! مخصوصاً  وقتی که قراره یهو با آغوش باز به استقبال یه عالمه مشکل بری! مجبوری هم با نفست مبارزه کنی که یه کم ادب بشه و هم مشکلات بجنگی! جداً سخته!

 

برای من و امثال من خیلی دعا کنید که موفق بشیم، آدم بشیم، خوب بشیم، نیمه ی پر لیوانو ببینیم، خودخواهی رو بذاریم کنار.......

 

 

راستی یه چیزی

حتماً حتماً بگید نظرتون در مورد این بیت چیه، چقدر صادقه!!!؟؟؟

 

واسه هرکی دل من تنگ میشه

تا میفهمه دلش از سنگ میشه

 

موفق باشید و شاد

لحظه لحظه زندگیتون مملو از آرامش

 

پ.ن.

هر دفعه به خودم می گم پست بعدیم حتماً بهتر می نویسم اما هر پست دریغ از پست قبل!!!!

فقط می تونم بگم ممنونم برای این همه صبر و محبّتتون

امیدوارم یه روزی یه جوری بتونم جبران کنم



رویا

نظرات 31 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ق.ظ http://mramirjoon.blogsky.com

سلام:اصلا فکرشم را نمیکردم کروکودیل هاچنین قلم شیوایی داشته باشند.جدا لذت بردم.باآرزوی سعاذت امیر.درضمن خوشحال میشم یه سری به ما بزنید.

سلام امیر آقا
ممنونم که تشریف آوردین اینجا
نظر دادین
نظر لطفتونه
اما همه چیزایی که می نویسم همه و همه حرف دله!

در پناه حق

امین دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ق.ظ http://lonelly.myblog.ir

سلام.

...این خیلی خوبه که از لحاظ روحی سعی در تغییر هستید...

بابای

سلام
خوبه اما سخته
شاید در این راه حتی بی راهه هم برم!!!! باید دید چه می شود!

خداحافظتون باشه

زهرا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ق.ظ

سلام رویا جونم.درمورد نوشته هات که یکی از یکی بهتره .اما در مورد شعر من مخالفم مثلاخودم تا تو دلت واسه من تنگ میشه من زودتر از اون دلم واسه تو تنگ میشه

خانوم خانوما سلام
من خودم هم ....حالا باشه بعداْ‌می گم نظرم در مورد این شعر چیه!
من هم دلن برات تند تند تنگ میشه
الآن که جواب کامنتها رو بدم می خواهم بهت زنگ بزنم

دوستت دارم

زهرا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ق.ظ

به نظر من اینکه تصمیم گرفتی در خودت تغییراتی ایجاد کنی خیلی عالیه و خیلی هم سخت نیست تازه همین که آدم سعی کنه که با دیگران ملایم باشه زندگی براش خیلی آسونتر و دلپذیر تر میشه پس اولش سخته و بعدش لذت بخشه عزیزم.

درسته
موافقم باهات
تو جدا در این زمینه برام الگو بودی خانوم خانوما
دیدم آدم توی سختی پخته میشه
آدم میشه (بلا نسبت شما)

دعا کن برام

شهرام دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام دوست من ..
دوست خوب من...
معمولا تو همه زندگیها همینطوریه ....به خاطر اینکه زیاد با افراد منزل معاشرت داریم ممکنه اون احترام لازمه رو رعایت نکنیم ....ممکنه وجودشون برامون تکراری شده باشه و در مقابلشون رفتارهای تکراری انجام بدیم ...ممکنه برامون جذابیت لازم رو نداشته باشن .....ممکنه از دیدنشون ذوق نکنیم .....چون شده تکرار مکررات..
ممکنه در بعضی مواقع یه مقدار رومون باز شده باشه باهاشون .....ممکنه حرمت ها رو اونطوری که باید و شاید نگه نداریم ....ممکنه دلشون رو بشکنیم ولی صدای شکستنشو نشنویم .....ممکنه این احساس بهمون دست بده که یه سر و گردن بالاتریم ....تحصیلکرده تریم ....چیز فهم تریم ......
ممکنه بگیم اونا مال نسل قبل هستن ...درک نمیکنن مسایل رو ......امل هستن ...عقب مونده ان.....ممکنه بگیم
ما الان شدیم مهندس ...دکتر ...وکیل .....

ممکنه احساس بهمون دست بده .....ممکنه جو بگیردمون ...
ممکنه بیرون از منزل در مقابل خیلی از مسایل نتونیم واکنش نشون بدیم ....اونوخ وقتی میایم خونه ..تموم ناراحتیمونو سر اعضای خانواده در بیاریم ...

دقت کردین وقتی مادر یا پدر میرن مسافرت و یه مدتی دور هستن از ما وقتی بر میگردن چقدر ذوق میکنیم ...نمیذاریم تا چند روز دست به سیاه و سفید بزنن .......دلیلش اینه که یه مدت نبودن ......تکراری نشدن ..

خیلی خوبه که میخوای عوض بشی ...سخته اما خوبه ...
اگه با اعضای خانواده رفاقت کنیم خیلی خوبه .....ارزو میکنم
بتونی عوض بشی........عاقبت بخیر میشی اگه این کار رو بکنی .....

قبول ندارم ....این بیت رو ....من دلم گاهی وقتا خیلی برات تنگ شده ....و تو هم ........اما فعلا که از سنگ خبری نیست .....
خوب نوشته بودی ......بهترم مینویسی...
ارزومند سعادت و خوشبختی تو ای بهترین....

سلام آقا شهرام گل
جداْ‌حظ کردم از خوندن حرفهات
دو بار خوندمشون
دیدم دقیقا همین طوره

به قول خودت سخته اما خوبه
می ترسم راه رو اشتباه برم

بنظرم عاقبت بخیر شدن باید اول اینجا خودشو نشون بده

یعنی باید بتونی خوشبختی رو در چهره ی دیگران و رضایت رو ته دل خودت حس کنی
اون موقع می تونی مطمئن باشی که عاقبت بخیر خواهی شد!!

من این شعر رو کاملا در حالت کلی نوشتم!
آخه بعضیا همین که بفهمن یکی دوسشون داره زود خودشون رو می گیرن

اینجا که کارآموزی میریم
همیشه میگن دختر دایی٬‌دختر عمو و.... از ما خوششون میومد اما ما نه!!!!
با افتخار هم میگن
انگار رد عشق دیگران براشون کلاس میاره!!!

ممنونم برای آرزوت

یه شوال ازت پرسیده بودم در مورد.....
منتظر جوابشم

شاد باشی

محمد اچ دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام...
اصلا کی این بیت رو گفته؟!!!؟؟؟(عصبانی!)
حتما برا خودش گفته نه کسی مثل تو

سلام محمد اقا
عصبانی نشو!
توی وبلاگتم که اومدم دیدم حسابی عصبانی شدی!
اگه از حالا عصبانی بشی به سن من هم که نمی رسی;-)
عرض شود که ....

جوابی که به اقا شهرام برای شعر دادم رو یه نگاه بکن


ممنونم که میای با این همه بی معرفتی من

موفق باشی

محمدومرضیه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام رویا جونمممممممم...
عوض شدن خیلی سخته ولی مهم اراده ی ادمه...و اینکه تو برای عوض شدنت یه هدف داری یه هدف بزرگ...
ایشالا که موفق باشی عزیییییییییزم...
راستی از اشتی کردنت با خدا هم خیلی خوشحالم...منم خیلی اینطوری شدم ولی بعد پیش خودم گفتم شاید به سلاحم بوده...
در مورد اون بیت شعر هم من قبول ندارم...ولی این مهمه که کسی که دلت براش تنگ شده کی باشه...
مراقب خودت باش عزیزم...بوس بوسسسسسسسسسس

سلام دوستای خوبم
خوبین شما؟
جداْ‌دلم براتون تنگ شده بود
خوشحالم کردین که اومدین

با نظذت در مورد شعر کاملا موافقم

ممنونم

در پناه خالق نیلوفرها
همیشه عاشق باشید

آناهیتا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.barayeh-to.persianblog.com

سلام گلم...دوست دارم زیاد...من که موافقم...تو بگو کجا بریم...خب؟راستی چادر عربی هم خریدم‌:ی

سلام خانوم

من شنیدم بچه ها می خواهن یه اصفهان برن
پیگیری کن ببین چقدر صحت داره!!!!

مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هزارتا

عکس بنداز برام بفرست خوشگل من

شهرام دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام...
فقط سلام و ارزوی سعادت...
وقتی یه نفر رو خوشحال میکنم ....خودم خوشحال تر میشم .....

................ نمی دونم چی بگم

خوشحال
خوشحال
خوشحال
مرسی بابت .......

کلی شارژم کرد
تلافی می کنم;-)

ظریفه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ

بیتت بعضی وقتا اشتباهه بعضی وقتا درست...

مرسی خانومی
راستی اول سلام
با نظرت موافقم

به انسیه امروز گفتم چرا فقط دست منو جیززز میذاری...گفت با ظریفه هم این طوری برخورد کردم که الآن سر عقل اومده;-)

ممنونم

آناهیتا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://barayeh-to.persianblog.com

گلم یه تور داریم فکر کنم برای ۲۰ تنگه ی واشی...خبرت می کنم اصفهانم برای تعطیلات هست! هماهنگ کن یه وری بریم...

آخ جون!
تعطیلات یعنی چی آناهیتا؟!مگه الآن تعطیلات نیستیم؟؟؟؟؟

چشم
ایشالله میبینمت به زودی
دوستتت دارم

مدیر پارسی بلاگ سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ق.ظ http://modir.parsiblog.com

سلام.
از لطف شما ممنونم.
مطلبتان را خواندم و لذت بردم. چه خوب است که انسان گهگاه خودش را در محضر وجدانش مورد محاکمه قرار دهد و در رفتارش با اطرافیان تجدید نظرکند. چیزی که خود من اول از همه به آن نیاز مبرم دارم. موفق باشید.

سلام
ممنونم که تشریف میارین اینجا

جداْ‌خوشحالم می کنید

عرض شود که..... امروز یه جمله دیدم که همه مون حتما یه بار رو دیدیم

عالم محضر خداست!

کاش اینو بفهمیم

موفق باشید و شاد

ساحل کوچولو سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلا رویا جون
خوبی خانومی؟
با حرفات موافقم ما بچه ها خیلی از خود راضی و خودخواه هستیم راستش منم میخوام تغییر کنم البته اگه خدا کمکم کنه.من با این بیت مخالف هستم.
خدانگهدار.

سلام ساحل جونم
ببخشید دیر به دیر میام
منو ببخش
حتماْ‌میام به وبلاگت سر می زنم

با نظرت موافقم عزیزم
سلام برسون
شاد باشی

ALI سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ب.ظ http://DARBEDARAN

سلام
بابا تغییرات
خیلی باحالی
حقا که آبجی در به در خودمی
تغییر در هر مرحله از زندگی خوبه

سلام
چه عجب؟
دلمون براتون تنگیده بود
دکتر مهندس محمد ما چطوره؟
دیدیش سلام برسون

تغییر در هر مرحله لازمه
چون آب که راکد بمونه می گنده!!!!

موفق باشید

جواد سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام علیکم.ولادت ۳اسوه ی عالم رو تبریک میگم.
متن خوبی بود.والبته شعر آخر هم قشنگ بود.ولی قانون نبود.
موفق باشی
التماس دعا

سلام
عید شما هم مبارک باشه
نظرت در مورد شعر جالب بود و متفاوت...ممنونم

محتاجیم به دعا
موفق باشید

درنایی برای لیلا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام
یه سر بهم می زنی به کمکت احتیاج دارم

سلام
چشم حتماْ

شهرام سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام مهربون....خسته نباشی

سلام آقا شهرام
سلامت باشی
همین الآن تموم شد!
ببخشید بابت تاخیر!

هاشم سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ http://golha.net/haniehtavassoli

سلام

سلام
همین الان اومدم به وب سایتت
خیلی خوب روش کار کردی
موفق باشی

لیلای قاصدک چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ق.ظ http://ghasedak-gharib.blogfa.com/

سلام
خوبین من که شرمندم خیلی وقته نیومدم اینجا. دلم واست یه ذره شده.
خوش به حالت چه دل پاکی داری. دست منم بگیر یادت نره!
منم اپم وقت کردی اون ورا بیا گرچه این ارسالم ... هیچی تشریف بیار.

سلام لیلا جونم
خوبی؟
کم پیدایی؟
ایشالله همیشه خوشی باشه
میام پیشت

موفق باشی

ساحل کوچولو چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ق.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام
من آپم.حتما سر بزن

سلام
چشم
در اولین فرصت
مرسی که خبر دادی

قطره چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

سلام رویا جونم. من واقعا شرمنده ام که این مدته نتونستم بهت سر بزنم. یه مقداریش مسافرت بودم؛ یه مقداریش هم سرم فوق العاده شلوغ بود. منو می بخشی؟!

سلام قطره جونم
خوبی تو گلم؟
خیلی جات خالی بود
ایشالله اگه مشغولیتی هم داری همه اش خوب باشه و کلی به آدم حال بده
شاد باشی

قطره چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

راستی راجع به اون همسفر بودن تو و آناهیتا هم خیلی برام جالب بود. خیلی. کلی حسرت خوردم که کاش من هم اتفاقی باهاتون بودم :)

سلام
ایشالله همدیگر رو می بینیم
به زودی
این بچه وبلاگ نویسا که اناهیتا هم توی جمعشون برنامه زیاد دارن
ایشالله ببینمت توی یکی از اونا
شاد باشی

مامانی هستی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://1madar.com

سلام گلم . ساده و بی ریا . مثل رگبار میباری و مثل نسیم حرکت میکنی و مثل مهر می نشینی . اینا همه حرفائی بود که در چندکلمه گفتم برای تو اما اگه ادامه اش بدی و بهش فکر کنی یه کتاب حرف توش میخونی که همه اش از محبوبیتی که در دلم ایجاد کرده ای سخن میگه .... در پناه حق باشی عزیزکم .

سلام مامانی هستی جونمممممممممممممممممممممم
کلی دلم براتون تنگ شده بود
دیشب هستی گلم هم برام sms زد
بهش گفتم شما رو یه ماچ گنده بکنه!!!
خیلی خوبی
خیلی ماهی
خیلی لطف کردی که اومدی

خیلی دوستتون دارم مامانی خوبمون

َALI چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ http://DARBEDARAN

سلام
با مرام
با معرفت
آبجی بزرگه
دوست عزیز
رفیق شفیق
بچه مثبت
نان خشک
دمپایی پاره
پلاستیک کهنه
خریداریم

حیف که جواب سلام واجبه!
تو که اینقدر نامرد نبودی اولا!!!!
حالتو می گیرم!
اون هم از نوع حسابیش;-)
شاد باشی و همیشه خندون

َALI چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ http://DARBEDARAN

ببخشید
اشتباه شد
ولی به ما سر بزنید
یا علی التماس دعا
راستی قبلی رو هم بذار بروبچ کمی حال کنن

ما که اونجا زیاد میایم و میریم!
شما هم که سالی یه بار آپ می کنید!
موفق باشی
محتاجیم به دعا

نگین چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ http://zendegiyedobare.parsiblog.com

سلام علیکمممممممممم.کم پیدا خانومی.بابا تغییرات(چشمک)منم دخترم می دونم که تغییرات واسه ادم سخته ولی ما دخترا لذت می بریم چون خودمون رو داریم می سازیم.می دونی چیه؟؟؟؟؟مطمئنم چیزای جالبی بعد این تغییرات تعریف میکنی که جذابه.هم واسه خودت هم واسه دوستات.دخمل هم کر کرو نباید باشه (هر چند که ما با کرکر دنیا می یایم)ها هافعلا ممکنه دیگه وقت نکنم سر بزنم به رسم رفاقت اومدم بابای.کاری چیزی؟؟؟؟هوا حاج علی ما رو هم داشته باش.فعلا یا حق

سلام نگین جونم
خوبی تو؟
چشم حتما مراقبش هستم;-)
چشم ما سعی می کنیم کر کر زیاد نخونیم خانوم خانوما
کجا ایشالله؟
هر جا میری به شادی و به خوشی

محمد رضا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ب.ظ http://mamadrezaa.blogfa.com

قشنگ بود.خیلی.منم خیلی باید عوض بشم.برام ۲آ کن.یاعلی

۲آ‌!‌چشم.
ممنونم بابت نظرت!‌قشنگ بود؟!
همه باید عوض بشیم اگه این طوری بمونیم که می پوسیم!

شاد باشی

معصومه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام. مخالفم(حرفیه؟!)
اون هر که آوردی به قضیه عمومیت داده اما به دلایل زیر می تونه درست نباشه(جدیت رو حال می کنی؟):
۱. تو که واسه هر کی دلت تنگ نشده و نمی شه(من می دونم! حرفیه؟!)
۲. شاید طرف اصلا نفهمیده تو دلت براش تنگ شده بنده خدا!
۳. شاید طرف اصلا دل نداره. می شه ها!!!
۴. شاید طرف از اول دلش از سنگ بوده!
۵. مثال نقض هم داره! یکی بسه؟! من اگه بدونم تو دلت واسم تنگ شده...
راستی : بر سر آنم که گر ز دست برآید
دست به کاری زنم که غصه سر آید...
پایه ای؟ گم شدن منظورم نیست ها! سوء تفاوت نشه!

سلام خانوم خانوما
خوبی تو؟!
صبحت بخیر سحر خیز
وایستا ببینم اگه بفهمی دلم واست تنگ می شه چی کار می کنی؟!
معصومه مگه میشه ادم دلش از سنگ باشه یا حتی آدم دل نداشته باشه!
البته به قول بعضیا هر کی می تونه یه نظری داشته باشه!

در مورد اون شعر هم که پایه ی پایه ام!
ولی گم شدن حالش بیشتره ها٬ روش فکر کن;-)
مثلا بریم دو سه روز همونجایی که پریروز بودیم!‌حال می ده ها!

به شادی و به حالی و به خوشی
دوستت دارم معصومه جونم

میبینمت امروز

سوگل پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://gavareh.parsiblog.com

سلام
من هم مثل تو هستم اما در رابطه با مامان بزرگم
راستی مرسی که سر زدی درضمن چرا فکر می کنی تهرانی ها بد هستن؟؟؟؟؟
راجع به اون بیت هم بگم!
چون آدمها خیلی دوست دارن ناز کنن برای همدیگه و وقتی می فهمن که دوستشون داری سعی می کنن بی محلی کنن
که البته این یه کار غلطه
فعلا

سلام سوگل جونم
خوبی تو؟از علی آقا چه خبر؟
اینو از علی آقا بپرس حتما بهت می گه چرا!

ولی آدما که ناز می کنن خودشون از بین میرن!
شاد باشی سوگل جونم

امین پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ب.ظ http://limooyi.blogsky.com

راه های دیگری هم وجود داره هاا !! شاید دیگران باید خودشون رو عوض کنن.!!!
در ضمن ما امر نکردیم ما پیشنهاد دادیم که شما هم لطف کردید به ما سر زدید . ازتون ممنون .
بازم اون ورا بیاین

ممنونم که دوباره اومدی و نظر دادی
اینجا خونه ی خودتونه
شادمون می کنی با اومدنت
یا علی

دوست جونت شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام. دوست جونم.نظری ندارم!(هرکسی می تونه نظری نداشته باشه نه!!!!)ببینم تو کی با دوستات تو خیابون می خندی و جک می گی؟هان!!!
راستی این کدوم دوستتونه که جییز میذاره اونم جییزه موثر؟!میشه ما رو هم بهش معرفی کنید تا دستمو جییز بذاره.بلکه ام فرجی شد و ما هم انجوری شدیم که دیگه دوستامون ازمون نرنجن؟!!!
سلام.چطوری!!!!

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خیلی باحالی به خدا
حیف که الآن ازت جدا شدم وگرنه بهت می گفتم که دلم برات تنگ شده
دوستت دارم هوارتا
بعدشم چه معنی داره آدم از کارآموزی آنلاین بشه!!!!;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد