حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

لبنان

...

ظریفه

نظرات 22 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ب.ظ

نمی دانم چه می خواهم بگویم!
زبانم در دهان باز بسته است!!!!!

هژ یر دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.adim.persianblog.com

رویا جان سلام.درد آوره ولی ما چه کنیم؟
در مورد نظری که دادی من خودم از همون دستم که به خاطر رضایت و آرامش طفم و برای اینکه به خواستش احترام بگذارم یک سال تمام تنهایی و عذاب رو تحمل کردم.نتیجش هم شد بدبختی و خرابی زندگی او و نابودی من...

دعا می تونین بکنین واسه لبنان.

محمد شیخانی دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام

دیدن این عکس درد آور و اشک آور است .

شهرام دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

زبان باز میماند از صدا ......
جور زبان را چشمها میکشند با بارش اشک ...

مرده شور این توحش ...
خودمون کم غصه داریم ...
وای ..
وای ...
وای..
به کجا چنین شتابان !!؟؟

حسین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام
واقعاْ دردناکه! اما چه میشه کرد! اگه اینا میذاشتن این بدبختها صلح کنن اینجوری نمی شد. تازه ارتباطش با قدرت طلبی بعضیها و انرژی اتمی هم بماند. ایشالا زودتر عامل اصلی این مصایب هر کی که هست ریشه کن بشه.

اگر همه مثل شما فکر می کردن شاید دنیا جور دیگه ای وحشتناک میشد آقای حسین


ظریفه

حسین دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

ادامه ...
هر کودکی که در لبنان کشته می شود، کودکی است که قرار بود در ایران کشته شود، ولی چون برد موشکهای ایران به اسرائیل نمی رسد، کودکان لبنانی قربانی شعارهای ملی میهنی ما و مزخرفات ضد اسرائیلی بعضیها شده است.

من اصلا با شما موافق نیستم به هر حال در دنیای آزاد هرکسی نظری داره


ظریفه

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://kadco.blogfa.com

سلام
انسان چه موجود نفرت انگیزی است
آن عرش کجا و این فرش کجا
تا به کی نمی دانم
خدانگهدار

ایرباس دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ http://airbus.persianblog.com

سلام .... امشب تا لوگوی وبلاگت باز شد و هنوز نوشته هات نه امده بود تو دلم گفت کروکدیل معنای شما رو نمی ده ... این اون ها هستن که دارن معنای کروکدیل رو به واقعیت معنی می کنند ... کشتن فجیحانه ... از دستم ناراحت نشید نگید این اسم رو امدی خرابش کردی نه .... به قول قدیمی ها این کجا و آن کجا ..... اما چرا این رو نوشتم به خاطر این بود که دیدم بجای نوشته اون عکس رو گذاشتی .... خواهش می کنم اگه از نظرم بدتون امد حتما پاکش کنید و به دل نگیرد رسما معذرت خواهی می کنم ...... شاد باشید همیشه و دنیایی پراز صلح رو تجربه کنید .....

محمد رضا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ http://mamadrezaa.blogfa.com

گر یه دارد آری گر یه...

محمد ـ اچ دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام.

ظریفه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.corocodile.blogsky.com

اینا نشانه هایی واسه فکرکردن ..............

سید مرتضی آوینی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ق.ظ

بهاران از کجاست که روح روییدن و سبز شدن ناگاه در در تن خاک مرده پیدا می آید؟
و از کجاست که روح شکفتن، ناگاه از تن چوب خشک،
چندین برگهای سبز و شکوفه های سفید و آبی و زرد و سرخ برمی آورد؟
بهاران، رازدار رستاخیز پس از مرگی است و قبرستانها،
مزارعی هستند که در آنها، بذر مردگان افشانده اند و
جسم تا نمیرد، کجا رستاخیز پذیرد؟
با بهاران روزی نو می رسد و ما همچنان چشم به راه روزگاری نو
اکنون که جهان و جهانیان مرده اند آیا وقت آن نرسیده است
که مسیحای موعود سر رسد؟
و یحیی الارض بعد موتها

خاله ی بچه ها سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:52 ق.ظ

سلام. صلح خوبه قشنگه لازمه اصلا واجبه مثل هوا.اما کجا؟! به چه قیمتی و با چه شرایطی؟!!! هیهات من الذلة...

محمد فائز سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ق.ظ

سلام
فقط میشه گفت
عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم . . .

هژ یر سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.adim.persianblog.com

عزیزم من کیم که دعا کنم.فقط باید بگم امید وارم در تمام این کره خاکی حق به حقدار برسه.

شهرام سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام ..
میشه دیگه عکسو عوض کنی ..

محمد شیخانی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://learnpc.blogfa.com

سلام دوست عزیز

مرسی از بابت کامنت ها و دیداری که از وب من داشتید و اما چند سوال در مورد کامنت ها :
چرا آقایون شما شوت تشریف دارند در مورد قسمت دوم
در مورد قسمت سوم : بله ۶۶۰۰ هم جز گوشی های سری ۶۰ نوکیا است یعنی چی چه جوری لطفا سوال خود را واضح تر بپرسید تا جواب بدهم

ایرباس چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://airbus.persianblog.com

سلام ..... خدا خودش همه چی رو می دونی .... و می دونم اینقدر مهربون هست که هیچ کس نمی دونه .... نمی دونم دیگه باید چی باید بگم .....

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام ظریفه جان . ایشالله که مظلوم پیروز بشه و ظالم خوار و نابود.

علی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ق.ظ

ممنون که ما رو بیش از حد تحویل گرفتید
چرا با ما سر لج دارین

شهرام چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ

من اول فک کردم این پست مال رویا خانومه بعدا باز فک کردم دیدم نه مال ظریفه خانومه که من افتخار نداشتم ایشونو بشناسم ...
به هر حال ..
اگه اطلاعاتی راجع به خط میخی دارین لطفا منم در جریان بزارین منم تو وبم استفاده کنم ...ممنون میشم خانوم مهندس !!

جواد چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

واقعا تکان دهنده بود.ضمنا اگه میشه این قالبتو عوض کن.چون توی کامپیوتره من بعضی از کلماتش اشتباه میاد.نمیدونم منظورمو فهمیدی یا نه.این حالت فقط تو کامپیوتر من نیست.فکر کنم بهتر باشه عوضش کنی.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد