حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

برای دلخوشی!

 

سلام

 

امشب دلم بدجوری هوای نوشتن کرده بود. دو تا دلیل داشت یکی جمکران دیشب بود و اینکه امام زمان  دیشب تحویلم نگرفت، یکی هم تحویل نگرفتن یکی از بنده هاش! (با اینکه بود اما جوابم رو نداد!!!!)

شروع کردم به نوشتن دو صفحه شد، اما دیدم بعضی حرفها رو باید بذاری تو دلت خاک بخوره! بیان نشه بهتره!

فقط یه عکس از دیشب می گذارم، نماز صبحه. گذاشتم برای دلخوشی خودم!

شاید وقتی ببینمش همه چیز یادم بره!


همه عمر آرزویم که ببینم از تو رویی!

زندگیتون پر از شادی

رویا

پ.ن. سعی می کنم آپ بعدیم بهتر باشه و عمومی تر!

 

نظرات 24 + ارسال نظر
ظریفه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ق.ظ

بازم اول شدم.من جایزه می خوام از بس همش اول میشم

ظریفه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

بعضی وقتا یه چیزایی خیلی سخت به نظر می رسن ولی سخت نیستن.این آدمان که سخت می گیرن .جدی میگم.اگه سخت نگیری خیلیم آسووووووووووووونن.
آدم تو بعضی چیزا احتیاج به تنوع داره.(حتی تو عشق)البته منظورمو امیدوارم بد نفهمی.
دوست دارم.بوس بوووووووس

هژ یر شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ب.ظ http://adim.persianblog.com

سلام.خیلی وقتها هست که سلام می کنی ولی جوابی نمی گیری.ناراحت نباش.به روزم و منتظر نظرت.

خودمم شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ب.ظ

هر بار عکس رو میبینم یه جوری میشم یه حس ناز!
راستی ظریفه می دونم آدم نیاز به تنوع داره تازه اونم خردادیا که توی تنوع نوبرن!!! اما .....

تنوع تو عشق همین میشه که هر لحظه بیشتر عاشق بشی!!! بیشتر دوست داشته باشی و دوست داشته بشی!!!!

ولی در کل خیلی چاکریم

حامد.ک شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ http://hamed_keshari@yahoo.com

ما اینجا هستیم تا نگفتنی ها را بشنویم.این بهترین حسن نشناختن است

علی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
الان وقت کردم
ما که گفتیم بی معرفتیم
ولی حال و هوای خودم رو داری
چند دقیقه دیگه آپم

محمد شیخانی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام دوست عزیز

ممنونم که به من هم سر زدید
منتظر حظور سبز دوباره شما هستم
به امید موفقیت و پیروزی در تمامی مراحل زندگی

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ب.ظ http://kadco.blogfa.com

سلام عزیز
شرمندتون شدیم ما رو ببخشید که نتونستیم بهتون سر بزنیم
خیلی ممنون که خبرمون کردین و بهمون سر زدین .
می خواستم بگم دوست عزیز تا حالا با خودتون حرف زدین و خودتون رو تا حالا محاکمه کردین ؟ آیا با خودتون رو راست بودین ؟
آیا تونستین دل خودتون رو بدست بیارین ؟
آیا از کارهایی که کردین احساس رضایت در حد عرفانی بدست آوردین ؟
آیا تا به حال به خودتون احسنت گفتین ؟
و آیا می دانید که خدا در وجود شماست و آیا وجودتون را شناخته اید ؟


زندگی این یک نفس نیست زندگی شناخت این نفس است

دوست عزیز من نمی خواهم موئزه کنم اما باید بگم که من تمام این راهها را رفته ام و به این نتیجه ها رسیده ام .

کاش آقا ما را از خانه خود بیرون کند اما خدا آن روز را نیاورد که آقا از مراجعت ما به در خانه اش نا امید شود .
برای رسیدن به خواسته های بزرگ باید کارهای بزرگ انجام داد و باید راههای زیادی را امتحان کرد .
در رفتن این راه باید تجربه کرد و تجربه دیگران زیاد نمی تواند به آدم کمک کند همین دل است که راه را انتخاب می کند دلت را بشناس
موفق باشین و شاد
در پناه حق

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://kadco.blogfa.com

ببخشید یادم رفت بگم که به روزیم
موفق باشین
خدانگهدار

محمد رضا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ب.ظ http://mamadrezaa.blogfa.com

با خوندن متنت دلم ریخت.اما بدون امام زمان همیشه دوست داره و تحویلت میگیره وگرنه نمیرفتی جمکران یا نمیتونستی در موردش بنویسی.یا علی

محمد فائز یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.ghayat.persianblog.com

آقاجون
به خوبها سر می زنی مگه بدها دل ندارن
یه سری به ما بزن ای خوب خوبها آقاجون
آقاجون
گفته بودم چو بیایی غم دل باتو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

راستی سلام
بابا خوشبحالت . تازه می گی جمکران رفتم و آقا تحویلم نگرفته پس ما رو چی می گی که مدتهاست از رفتن به جمکران محرومیم . پس ما چی باید بگیم . شما که خیلی کارت درسته که به مسجد راهت می دن . می برنت .
راستی زیارتت قبول . خدایی یادی از ما هم کردی یا نه

دوست جون یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام دوست جونم. خوبی؟!!ممنون که حال و هواتو به ما هم هدیه کردی.اما اگه یه نگاه خیلی سطحی به دور و ورت بندازی(تا شعاع ۱۰ متری زمان و مکان)یادت میاد که آقا چه قدر دوست داره!!!اون وقته که یاد بدبختایی مثل ما می افتی و تو چنین لحظات نابی دعاشون می کنی...اونایی که آقا بهشون حتی اجازه سلام کردن و عرض ادب هم نمیده!!!!

گشتم نبود نگرد نیست!!!! خوبه بهت دیروز گفتم چی شد!!!!!
به ما هم نمی داد به زور گرفتیم که....
راستی ۱۰ متر زمان چقدره؟؟؟؟;-)
به شادیو به حالیو و به خوشی!!!

برگ خزان دیده یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://sama2006.parsiblog.com

سلا م خانمی
ببخشید که دیر اومدم ..... شرمنده
گاهی وقتا به آدم یه حس هایی دست میده که اصلا قابل بیان نیست ... یه حس های سبزو قشنگ و به قولی از این خلسه های روحانی به نظر من اون موقع دل آدم یه نورانیت خاصی میگیره .... عین همین زمانی که شما اون حسی داشتی ...خوش به حالت بابا مار و هم دعا کن
موفق باشی

ساحل کوچولو یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام
نمیدونم چی بگم ولی عزیزم نا امید نشو خدا بزرگه.
خیلی ناراحت شدم حالم یه جوری شد قابل توصیف نیست فقط همینو میگم ناامید نشو.

محمد ـاچ یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام...
اول از همه تولد دوستت مبارک!
ببخشیدا امام زمان تو رو طلبیده بوده رفتی جمکران.. این حرف رو نزن که تحویلت نگرفته... خیلی دوست داره که رفتی.
راستی حرف های آقای <من!> با شما نسیتا . با ۱ بنده ی خدای دیگس . نمی دونم چرا اینجا این ها رو می نویسه.
حرف آخر: رفتی جمکران منو دعا کردی!!؟
حتما کردی.ممنون

قطره یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ب.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

امام زمان امامیه که همیشه همه جا هست رویا جونم. لازم نیست جمکران باشی تا تحویلت بگیره یا نگیره. همین امشب تصمیم بگیر قبل از خوابت باهاش حرف بزنی... دوست داره و جوابت رو میده. همین جا. توی همین اناقت.

زهرا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام رویا جونم. همیشه برای تو و اونی که میدونی خیلی دعا میکنم. اما شاید بهتر باشه بعضی چیزا رو خدا حل کنه ماهم بایستی صبور باشیم خدا به موقعش حسابی سورپریزمون میکنه...امیدوارم از این به بعد به جز غم بشریت غمی تو دلت نباشه دوست گلم میبوسمت

غم بشریت؟!;-)
زهرا اون موقع ها یادته می گفتیم غم بشریت فقط داریم!!!! معلوم شد که گاهی با خودمون هم رو راست نیستیم!
صبوری کن صبوری کن صبوری

علی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ

ما آپ کردیم
پس کجایی با مرام

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ب.ظ http://kadco.blogfa.com

سلام عزیز
ممنونم از حضور پر مهرتون و نظر زیباتون
در مورد لینک هم دستتون درد نکنه ما باید پیش قدم می شدیم شرمنده

دنیا را به باد بسپار چون او رفیق باد است

موفق باشین
در پناه حق

شهرام یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام..
چه حال و هوایی داره اینجا ..
من همون پسرههههههههههه هستم ....حالمو بگیره !!
نه گلو گیر کردن نبود .....ازرده بودمش ...البته غیر عمد ..
میخواستم از دلش در بیارم ...

نمیدونم هنوز دلخوره یا نه ...

ادم اینجا که میاد دلش میخواد دیگه گناه نکنه .....

دستورتون اطاعت شد ....تایید نشد !!
شاد ببینمت ..

جواد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

*زندگی کوچه ایست تاریک و تنگ هردم از این کوچه عابری می گذرد..تک نشانی که زعابر می ماند یاد اوست و صدای اوست و..رد پای اوست*
خواشا به سعادتت...من چند ماهه که میخوام برم اما...دیگه نمیدونم چی بگم!عکس زیبایی بود که آدم با دیدنش فقط میتونه اشک بریزه!موفق باشی...
*اللهم عجل لولیک الفرج*

ایرباس دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ http://airbus

سلام ... یه زمانی ایرباس خیلی به اون مسیر پرواز داشت باورت نمی شه اگه بگم همراهش می گفتن ایرباس اونجا که می رسید با فرشته کورس سرعت می ذاشته تا ...... از اون دور دورا که یه نوری گنبدش به چشمم می خورد حس سنگی می گفتم راهم نمی ده و هنوز هم مطمئنم ... اما یواش یواش به گوشه نشینی و از جمع جدا شدن ووو تنهایی باهاش صحبت کردن ... کلی خواهش و تمنا ...... می ذاشت بیام یه گوشه بشینم ..... با دیدن این تصویر همون بعض دوباره داره سد سازی می کنی ..... اما اشک های سد شکن این بعض تنها همون جا جاری میشه .... چه کنم با این بعض من امشب ...... ممنون کلی اروم شدم با دیدن این تصویر همیشه ... شاد باشی و همیشه در سفر های زیارتی ..... ایرباسی که ....

خاله ی بچه ها سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ق.ظ

آخه بنده ی خدا اگه تحویلت نگرفته بود تو اون موقع شب اونجا بودی؟!! یه خورده فکر کن عزیزم! این جوری بخواهی ادامه بدی و قدر نشناسی کنی ماه دیگه جدی راهمون نمیدن ها!!!

جواد چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد