حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

مادر! آرامترین شعر طبیعت

 

سلام به همه ی دوستای خوبم

واقعا ببخشید که یه یک هفته ای فقط واسه دل خودم نوشتم. البته اگه اجازه داشتم، این کار رو ادامه می دادم اما خوب به دلایلی سعی می کنم دیگه اون طوری ننویسم!! راستش امروز روز مادر بود. می خواستم اون شعر سهراب را که در مورد "مادر" بود رو اینجا بنویسم اما دیدم هیچی قشنگ تر از یه تبریک ساده نیست.

من این روز رو که واقعا با مسمّی نامگذاری شده اول از همه به خود خانوم حضرت زهرا تبریک میگم که به حق، اگه الگو قرارشون بدیم و فقط تو تاریخ محبوسشون نکنیم به عنوان اسطوره ی عزاداریهامون(!) ، حداقل موهبتش اینه که از زندگی دنیاییمون لذت میبریم، اخرتش که جای خود داره!

بعدش دوست دارم یه تشکر ویژه کنم از مامان گلم که همه ی زندگیش رو خرج من کرده، کاش می تونستم (رووم می شد) یه جوری با این همه بداخلاقی این روزا، بهش تبریک بگم، اما خودم هم خجالت میکشم...... یه فرد دیگه ای هم هست که واقعا برام الگوئه، اونم مامان بزرگ خوبمه که وقتی چند روزی خونمون میمونه فقط آرامش با خودش هدیه میاره! می دونم برای اینکه صبر و استقامت و بزرگیش رو یاد بگیرم حالا حالاها باید تلاش کنم.

 

امیدوارم سایه مامان های گلتون همیشه رو سرتون باشه.

و یه موقعی متوجه حضور نورانی نشین که از دست دادینشون.

 

همیشه شاد باشید

گل لبخند روی لبهاتون

 

یادتون نره که محتاج دعای خیرتونم حسّابی

 

رویا
نظرات 30 + ارسال نظر
کرگدنه... یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ

من هم روز مادر رو به همه ی مادر های لایق امروز و فرداتبریک می گم...
و همینتور به کروکدیل دو لبه ی خودمون!!
کرگدنه...

مجتبی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ http://mehraboni13.blogsky.com

روز مادر و به تمام مادران سرزمین مهر
ایران عزیزمان تبریک می گم.

سکوت دیوار.. یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
خوب شاید با یه تبریک نشه زحمت اونا رو جبران کرد.اما میشه بهشون گفت که محتاج دعا هاشونیم..

جواد یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.javad14.blogfa.com

سلام.من هم روز مادر رو تبریک میگم.متن بسیار زیبایی بود.
موفق باشی

گارسیا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.kherpkherp.blogfa.com

سلام....خیلی عکس قشنگی بود هم معنای دار رو به یاد ادم میاورد هم معنای فرشته رو

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
خوبی؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟
من هم روز زن رو به شما و ظریفه خانم و روز مادر رو به مادرای گلتون تبریک میگم
ببین رویا خانم اصلا فک نمی کردم اینقد با مرام و معرفت باشی
یعنی یه جورایی بمباران محبت شدم
هزا تا مرسی
خیلی باحالی
فعلا برم باز میام

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ

به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب

مادر دوستت دارم

به نام تنهاترین کسی که در تنهاییم تنهایم نگذاشت شبی که بغض عشق تمام وجودم را می فشرد و از بی همدمی دلم خراب شده بود به آسمان پناه بردم یک دفعه چشمم به ستاره ای اقتاد که جور دیگری به من چشمک زد و احساس کردم مثل بقیه نیست پس او را به خانه ی زخم خورده ی دلم با تمام وجود دعوت کردم و ستاره درخشید تمام شبم فقط با بودن آن ستاره روشن شد

مادر دوستت دارم

مادر ای تنهاترین واژه عشق دوستت دارم

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ق.ظ

اگر تو نباشی هیچ کس شاعر نمی شود وستاره ها در کنج کهکشان می پوسند وفرو می افتند...
(منظور رویا جونه...چشمک)

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ

رویای زیبا
تا نفس هست تو ای عشق بمان در دل من

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

یک روز که با امدنت

زمین را گلباران کردی

می دانستی دلم لرزید

شوق دیدارت در ان شب ها

خواب را از چشمانم زودود

افسانه ای شد دیدارت

کاش افسانه واقعیت می شد

دل تنگ شده...

کاش زمان رسیدن می رسید



علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

قانون تو تنهایی من است
و تنهایی من قانون عشق
و عشق ارمغان دلدادگیست
و این سرنوشت سادگیست !

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

هر لحظه هر کجا
نگاهم تو را جستجو می کند
ثانیه ها را برای دیدن تو می شمارم
قلب من در کنار قلب تو می تبت
روح من تو را صدامی زند
من تو را می خواهم

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ

می نشستم خسته در بستر
خیره در چشمان رویاها
زورق اندیشه ام , آرام
می گذشت از مرز دنیاها
روزها رفتند و من دیگر
خود نمی دانم کدامینم
آن من سرسخت مغرورم
یا مغلوب دیرینم ؟
بگذرم گر از سر پیمان
می کشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ب.ظ

می گم چه معنی داره که پسرای مردم بیا برای دخترای مردم اینقدر جملات عاشقانه بنویسن.خجالت هم خوب چیزیه

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

باران گرفت چتر مرا وا کن

با من چو زخم کهنه مدارا کن

آماده کن عصای غرورم ا

شلوار وصله دار مرا تا کن

مثل نسیم می گذرم از تو

مثل نسیم پنجره را وا کن

در قاب کهنه صورت من پیداست

در قاب کهنه خوب تماشا کن

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ

پس از مناجاتهای مشابه هر شبم

که بیشتر حول حوش تو می چرخد

دلم نمی اید بگویم شب بخیر

ساعتی منتظر می مانم

و از همین راه دور می گویم صبح بخیر

و تو بیدار می شوی آنجا

بی آنکه شنیده باشی.

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ

هر دو خوب میدانیم ...

خوب می فهمیم و از راز دل هم خبر داریم ...

چه احتیاجی به سخن گفتن است؟! ...

حرف زدن چه لزومی دارد؟! ...

دستهای حلقه شده در هم ما ... لبخند شیرین ما ...

خود گویای مکنونات قلبی ما هستند ...

ما بدون آنکه حرفی بزنیم ...

از عمق احساسات هم خبر داریم ...

از سوز هم آگاهیم ...

در قلوب ما ... آسایش حکمفرماست ...

آسایش به خاطر آگاهی از صداقت ... صمیمیت و وفاداری هم ...


علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

راستی چرا این وبلاگ شما پیغام خصوصی نداره؟؟؟
شاید من بخوام یه چیزی بنویسم که بقه نبینن.حالا چیکار کنم؟؟؟

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ


ای شما

ای تمام عاشقان هر کجا

زیره سایبان دستهای خویش

جای کوچکی به این غریب بی پناه می دهید ؟

این دل نجیب را

این لجوج دیر باور عجیب را

در میان خویش راه میدهید ؟


علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

وقتی که شانه هایم در زیر بار حادثه می خواست بشکندیک لحظه از خیال پریشان من گذشتبر شانه های تو000بر شانه های تو می شد اگر سری بگذارم وین بغض درد را از تنگنای سینه برآرم به های های آن جان پناه مهرشاید که می توانست از بار این مصیبت سنگین آسوده ام کند0

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ

تنها اگر دلی را از شکستن باز دارم
به این معناست که بیهوده نزیسته ام
اگر تنها از رنجی بکاهم
یا بر دردی مرهم بگذارم
یا پرنده ای رنجور را
به آشیانه بازگردانم
حاشا، بیهوده نزیسته ام

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ

ببین الان باید برم کار دارم
بر خواهم گشت
یا حق

علی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ب.ظ

راستی چه آهنگ خوگشلی داره وبلاگت
خوش باشی هزار تا
بای

ایرباس دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:59 ب.ظ http://airbus.persianblog.com

سلام ... حیف شد پس من دیر رسیدم .... روزتون به هرحال مبارک ببخشید موتور های ایرباس خیلی داغون بود دیر شد شرمنده .وو همیشه شاد باشید ... ایرباسی ..که ...

ساحل کوچولو دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.ghamm.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوبی گلم؟
خوشحالم که دوباره سرحال و خوشحال هستی
منو فراموش کردی عزیز
قطره جونم درست گفته داداش سعیدم سرباز نیست

کریم و عزیزترین برادرزاده اش میترا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ب.ظ http://kadco.blogfa.com

سلام
روز مادر رو به مادر عزیزتون تبریک می گویم
موفق باشین
خدانگهدار

یه غریبه آشنا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام رویا خانم گل
از اینکه به من منت گذاشتی و جو وبلاگ رو عوض کردی ممنونم. ایشاالله که همیشه شاد و خندان و موفق باشی. من هم به نوبه خودم روز زن و مادر رو به شما و ظریفه خانم و همه مامانهای دنیا تبریک می گم. مخصوصاْ مامانهایی که خیلی هوای ما رو داشتن (-؛
البته ببخشید که دیر تبریک گفتم تو که خودت خوب من رو می شناسی من کلی از دنیا عقبم! تازشم الان اگه مامانم بفهمه که قبل از اینکه به اون تبریک بگم به یکی دیگه تبریک گفتم وای ..........!!!!!
باز هم منتظر متنهای قشنگت هستم.

هاشم فهندژ سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ب.ظ http://golha.net/haniehtavassoli






سلام



محمد ـ اچ سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام خوبی؟...
من هم روز مادر رو تبریک می گم
راستی آپ کردم بعد چند وقت!!!

ندازهرودی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://nedapc.blogfa.com

عالی بود.امیدوارم درمراحل زندگی موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد