حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

فقط یک بار به دنیا می ایی
فقط یک بار خداوندزندگی را به تو هدیه می کند
اما در سرایی دیگر همواره خواهی بود
اگر این فرصت یک باره را از دست دهی
چه خواهی کرد؟
گرچه یک بار به دنیا می ایی
اما یادت باشد که هر صبح تولدی دوباره است

تولدی از خود با خود و به دست خود
ظریفه

نظرات 7 + ارسال نظر
انریکو چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام.به به میبینم که ظریفه خانوم فعال شدن و مطلب می نویسن.البته لازم به ذکر است که جای نوشته های بعضیا خالیه(رویا) "-: d: . در مورد این مطلبی هم که نوشتی باید بگم به نظر من "تولدی از خود با خود و به دست خود "کاملا اشتباه.من این جمله رو قبول دارم:" تولدی از او با ما و به دست او".

مریم یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:25 ب.ظ http://najvaha.persianblog.com

سلام....آره باید هر روز با صبح زاده شد...

فرزاد جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.farzad-eghbal.persianblog.com

* یه وقت عاشقونه هست٬ تو لحظه های زندگی / که میشه مرگ آدمو نشوند بجای زندگی* سلام. آرزو میکنم از لحظه لحظه زندگیتون بیشترین لذتها رو ببرین.

مهرداد-احمدی سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام
زندگی یعنی صبح و صبح یعنی عشق وعشق یعنی صداقت و صافی دل .
هرکه دلی صاف و قلبی صادق دارد همیشه زنده است .

میثم سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ب.ظ

خیلی کا رت درست افرین
agar be tolo va gorobe khoorshid bengari va bekhandi bedan ke hanooz omidvari,agar zibaye rangin haye gole kochaki ra dark mikoni bedan ke hanooz omidvari,agar lazate parvaze parandeh ra darak koni bedon ke hanooz omidvari,agar labkhande kodaki delet ra shad mikonad bedan ke hanooz omidvari!!!!!!!!!

طاهر شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ب.ظ http://taher.zor.org

سلام دوست عزیز. ممنونم که به وبلاگ من سر زدی. می دونی دیگه حوصله ندارم که بنویسم. نمیدونم تا چه حد با خدا آشنا هستی ولی من هر چیزی رو که کنارم میبینم و حس میکنم همه رو از جانب خدا می دونم حتی یه پشه که شاید شب تا صبح از سر و چشم آدم میره تو و میاد بیرون و خیلی از این آدم ها اون رو یه مزاحم میدونن برای من یک نشونه خیلی خوب برای این هست که همیشه خدا و کارهای خارق العاده اش رو فراموش نکنم. خدایی که همیشه بهم محبت میکنه. خدایی که امکان نداشته صداش کنم و جوابم رو نده. به هر حال امیدوارم که هر روز صبح با ایمانی قوی تر در خداوند طلوع کنی. در پناه مهربانترین مهربانان.

محمد پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
خسته نباشید من دانشجوی سال سوم صنایع دانشگاه با هنر کرمان هستم .می خواستم اگه در مورد مدل تعالی سازمانی اطلاعاتی دارد اگه ممکنه در اختیار من هم قرار دهید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد