europian quality award را برای سازمان های برتر مطرح کرد850 عضو است. در سال ۱۹۹۶ هیات مدیره این بنیاد تصمیم گرفت سازمان ها را به سه گروه اصلی و یک گروه فرعی تقسیم کند که این گروه ها عبارتند از سازمان های بزرگ متوسط و کوچک و گروه فرعی سازمان های عمومی(دولتی). در این رابطه برخی از نخبگان مدیریت پس از بررسی و تحقیق در زمینه های بهبود مستمر و روش های ارتقای سازمان با توجه به اصل مهم مشتری گرایی مدل کیفیت تعالی سازمان یاEFGM را ارایه دادند.
بقیش بمونه واسه بعد
ظریفه
سلام بانو.ممنون از لطفت.....
سلام به دو تا دختر فیلسوف و مهندس. بابا یه ذره کلاس پایین بگین ما هم بفهمیم مهندسای صنایع
سلام. بابا ظریفه هم خودشو کشت با این رشتش.کجاست این رویا که به داد وبلاگ برسه.البته رشته رویا هم همینه ولی خوب دیگه...... d: . به هر حال مثل بقیه کامنتام من نظری ندارم.
اقا انریکو من خودمو نکشتم با رشتم.