حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

دوستان عزیزم سلام
واقعآ از دیدن نظراتتون لذت بردم .واقعآ ممنونم از همه ی شما.یه خواهش کوچولو از همه ی شما که من و دوستم رو با نظراتتون ( چه به صورت اف لاین و یا  در قسمت با من حرف بزن)دلگرم میکنید دارم؛ لطف کنید یه نشونی از خودتون به ما بدین تا ما بتونیم یه جوری از شما تشکر کنیم .

دیروز یه مطلبی دیدم وقتی در موردش فکر کردم دیدم یه جورایی تمام اینده توی همین سه جمله خلاصه شده اگر نظر دیگه ای دارین در این ورد ما رو هم در جریان بگذارید.

عاقلانه تصمیم به ازدواج بگیرید
عاشقانه با هم  زندگی کنید
 
ماهرانه به کمک هم طی مسیر کنید
موفق و پیروز و سربلند باشید
رویا

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ق.ظ http://www.farzad-eghbal.persianblog.com

خب چی کار کنم وقتی همه حرفام یادم میره؟... خودمونیما این موزیک با صدای شاملو( درست گفتم؟ شاملوه؟) واقعا محشره. خوش به حال مردم. چه وبلاگ قشنگی دارن... مطالبتم می خونم. جالبه... خب دیگه دیر وقته . برم بعدا بیام. فعلا

ظریفه شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:58 ب.ظ

رویا جون عجب رفتیم کوه

[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام نمی نویسم کی هستم بگرد و پیدا کن
در ضمن مطلبت توپ قشنگ بود ای ول

انریکو شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.eny.enrique

سلام.حالت خوبه؟اولا ببخشید برا نوشته قبلی کامنت نذاشتم
.دوما خیلی اهنگ با حالی گذاشتی .سوما من هنوز منتظرم این قالب وبلاگ عوض کنی ثانیا اره این ۳ راهی که گفتی شاید درست باشه من زیاد بهش عقیده ندارم.در اخر هم جا داره از ت تشکر کنم(نمیدونم چرا)ok c u later &bye =; :x

امیر کو چولو دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ق.ظ http://limotorsh.tk

سلام عزیزم امکانات وبلاگ ابزارهایی هستن که باهاش میشه یک وبلاگ رو مدیریت کرد ! من برای بچه های بلاگستان یک لینکی گذاشتم توی وبلاگم ... میشه از طریق اون سایت ابزارهای زیادی رو به وبلاگت اضافه کنی که همش هم مجانیه مثلا سیستم tell a friend یا کانتر یا خبر نامه که به اعضای وبلاگت میگه که کی update کردی تا بیان و بهت سر بزنن یا سیستم voating و.... باید حتما یه سر بری و ببینی ...اون لینکی هم که من گذاشتم توی وبلاگم ممکنه یه کم طول بکشه تا بیاد اگه یه کم بیشتر صبر کنی حتما یه بنر میبینی که مال سایتbravenetهستش روش که کلیک کنی میری توی اون سایت اگه یه کم انگلیسی بلد باشی خودش همه امکانات مجانی رو بهت معرفی میکنه اما اگه بازم نتونستی از این سایت استفاده کنی یه کامنت برام بذار خودم بازم میام و راهنماییت می کنم ! خیلی ممنونم !

جام ـ جم سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:51 ب.ظ

عالیه ؛ اگه بشه چی مییییییییییییشه اما واقعیت همان است که استاد به شاگرد یاد داد (وبلاگ عشق و ازدواج) در هر حال امیدوارم خودت بتونی بهش عمل کنی و خوشبخت بشی

فرزاد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ق.ظ http://farzad-eghbal.persianblog.com

سلام. امشب دارم شبگردی می کنم. مطلب جدید ؟؟

فاطمه جون پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ب.ظ http://fatemehsjdn.persianblog.com/

salam roya joonam:)
khoobi
,kheiiiiiiili duset daram
weblogetam doost daram
chon ghashang bide:P
behem sar bezan
feylan byebye:-*

پدرام جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.pedrum.com

من فقط تو خماری اون یک کلمه دارم بعد از دلگرم میکنید نعشه میشم !
اما عاقلانه تصمیم گرفتن خود مشکل بزرگی است چون عقل ما پیشگو نیست و تنها به مستنداتی که دارد اکتفا میکن که این مستندات ممکن است به چشم هر کس یک شکل دیده شود ! اما عاشقانه زندگی کردن در صورتیست که مشکلات زندگی جایی و لحظه ای هم برای عشق ورزیدن باقی بگذارد و تازه یک سویه نباشد که فانی است سوم هم که باید بریم لیسانس مهندسی شما رو بگیریم تا بتونیم توی یکی از دورستون این مهارتهارو البته از نوع مهندسیش یاد بگیریم ! چهارمن هم که این آدمکهای بلاگ اسکای چقدر نازن !

مهندسی صنایع شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ق.ظ http://amirengineer.persianblog.com

سلام
اگه بخواهیم عاقلانه تصمیم بگیریم شاید نباید هیچ وقت ازدواج کرد .
شاد باشی

طه سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ق.ظ

امیدوارم هر دوی شما بلاگ نویسی عزیز هم تو تموم زندگیتون موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد