حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

تولدی دوباره


چرخش واژگانش رااز دیروز نیاز، تا فردای نیایش می بوسم.

 

وضویم هوس .هوسی که از زلال ترین آب ها پاک تراست.

 
ملودی هوس چنان آرایشم کرده که تا همیشه گرمم.

ترانه مکث ، ممنوع
!

چرک تنهایی تا کران هفت آسمان غرق شد . 

گوهرش میخانه وار لمسم می کند . به محراب آغوشش می روم.

حقیقت با من است پس هفدهمرتبه زمزمه می کنم :"عاشقت نیستم !!" 
           

این کششی است فراتراز عشق ؛ آهی عمیق

ازقعر هستی ؛ تبسمی زیباتر از نور و اشکی داغ تر از

شرم چشمانم را باز کردم.

* * *
 
آری ! من متولد شدم . خدایا ! از وسعت بی قراری
 
رهایم ساختی ؛چقدر بخشنده ای
!.

سرشار از مهر! چقدر بی توقعی !اکنون چنان سرمستم
 
که نمی دانم چگونه شروع کنم ...؟
!


 
رویا

نظرات 5 + ارسال نظر
صدر پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:04 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
زیبا بود ! امیدوارم شروع خوبی داشته باشی
موفق باشی
صدر

انریکو پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:17 ب.ظ http://weblog nadaram.betoche.com

سلام.چه متن قشنگی نوشتی رویا . من که کلی حال کردم . بازم از این کارا بکن . راسی به ما هم سر بزن . اگرم نخواستی نزن ولی بزنی بهتره البته من هیچ اجباری نمیکنم ولی پیش ما بیا . :((: d: c u again & bye

طه احمدی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام عزیز . متن جالب و پر محتوایی نوشته بودی . واقعاً که تولد بخشش و یک سرمستیست .

الناز سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ب.ظ

نه بابا بهتون امیدوار شدم . فکر نمیکردم از این چیزهای خوشگل بلد باشین بنویسین .

مقدم جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.goodreads.com/group/show/311.Rumi_

سلام
زیبا و کاربردی مینویسید، هفده مرتبه گفتن کم است باید هی گفت تا باور شود، آخه تو ذات انسان ها تو زمونی که اون ها رو میخوان سیستم عامل بهشون وارد کنند عشق هم یه قسمتی از اونه مثل نفس کشیدن گریه کردن خندیدن ...
عشق فقط برای چیزی باید باشه که حسش میکنی نمیبینی و نخواهی دید و از تو چیزی نمخواد ولی بشدت دوسش داری و میتونی بگی عاشقش هستی
بقیه فقط دوست داشتنه که ما ها افه مییایم میگیم عاشق شدیم ، مگر عشق و عاشق شدن چیپس و پفک نمکی که همنجوری تعارفش کنیم به همه، نه جانم این توهمه و با یه نگاه گرم میاد و با یه نگاه سرد میره
عشق به چیزی که هر روز تغییر میکنه و زیبایی ها به ناتوانی ها و زشتی ها تبدیل میشه یه تعارفه یا حداقل بندرت تا آخر کار دیده شده
=========
اسم کرکودیل خوب انتخابی بوده چون برای عاشق شدن پوست کلفت میخواد و گر نه همان اول کار پوست آدم کنده میشه !!! (:
البته به مزاح بگیرد چون از وبلاگ لذت بردم
مفدم
دی ۱۳۶۸

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد