حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

ایا میرسم؟

ایا من میرسم چنتا مقاله حدود 70 صفحه تا فردا بخوونم؟

ایا من میرسم 20 تا مقاله از شنبه تا 3 هفته دیگه بخوونم؟

ایا من میرسم دو تا کتاب کت و کلفتو تا سه هفته دیگه بخوونم؟



اقا من نمیدونم چرا علاقه به چنتا هندونه برداشتن همزمان دارم

اونم من به این گشادی

ای خدا خخخخخخخخخخخ


ظریفه

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

من میدونم
من میدونم
که تو به همه این کارها می رسی


چوپان دروغگو!!!

ملیکا شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

من هم می دانم تو می رسی چون دختر خاله ام مثل خودم زرنگ و باهوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد