حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

سلااام:دی

 سلام امروز بعد مدتها می خوام تو این بلاگ بنویسم 

دوس ندارم از سیاست بنویسم ولی بعضی از دوستانم یه رفتارهایی از خودشون نشون می دن که.... 

به نظر من هر کسی تو سیاست نظر خودشو داره به کسیم ربطی نداره  اصلا و ابدا

متاسفانه من به بعضیا که میگفتم به کی میخوام رای بدم نزدیک بود درسته بندرو قورت بدن، 

مگه من به رای شما اعتراضی کردم که شما با من دعوا و بحث میکنید و ناسزا میگینو منو از لیست دوستاتون دیلیت می کنینو..... 

از بعضیا رفتارهای زشتی دیدم که اصلا انتظار نداشتم اونم از کسایی که مدعی آزادی اندیشن 

بابا من دوس داشتم به اقای احمدی نژاد رای بدم آخه به کسی چه مربوط؟؟؟؟ 

چرا به زور می خواین همه مثل شما فکر کنن؟ 

اصلا من عشقم میکشه به احمدی نژاد رای بدم بازم رای میدم بهش شمارو سننه نه؟؟؟؟؟!!!!!!!!! 

 

ظریفه