حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

رفیقققققققققق

موضوع اول امروز: سوال 66


کلی تایپ کردم واخرش پاک کردمش خخخخخخخخخخخخخ


موضوع دوم امروز: فعلا معتاد یکی از اهنگای به زبان فرانسوی سلین دیون شدم خخخخخخخخخ( فکنکنید بی جنبه بازی دارم درمیارمو برا تقویت فرانسه چون گفتن اهنگ گوش کن منم جو کرفته ها خخخخخخخخخخخ نه ! کلا من با معنی اهنگا حال میکنم) حس و حالش تو سرما عالیه


موضوع سوم امروز: خدا در جهت موضوع اولم منتظرما خخخخخخخخخخخخ من که شماره معکوسو شروع کردم در جریانی کههم من هم عمران


موضوع چهارم: رفیق همکار همکلاسی !!!!من که میگم رفیق (یچیزی تایپ شده بود بنا به دلایل امنیتی مجبور شدم پاکش کنم خخخخخخخ) خ من کلا به همه میگم رفیق فرقی نداره برام ههمیخواد رفیق سیاسی باشن رفیق فیلمسازی باشن همکلاسی باشن داداش باشن رفیق کامی باشن و مهم مرامشونه که صادقانه میگم من از دوستای مذکرم بیشتر مرام دیدم تا دوستهای مونثم .( اقامون در جریانه ها یهو فکر نا مربوط نکنین)هه




الهی رفیقای خوبو رفیققققققققققققققققققق اونم از نوع نابزیاد کن  رفیقای نارفیقو کم


آمین

یا حق


ظریفه





نظرات 1 + ارسال نظر
س شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ق.ظ

مرام!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد