حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

وقت میخوام

خداااااااااااااا کلی مفاهیم پیچیده هست که میخوام بفهمم

میدونستین تو دنیا دو تا قاضی بودن که از شیطان حمایت کردن!!!

(تاثیر دیدن فیلم .... هست)

کلی راز مثل اعداد فراماسونری هست که میخوام سر در بیارم

(قیام کشورای عربی تو سال ۲۰۱۱ شروع شد ۱۱...

۱۱ فوریه...)

کلی علایق  مثل نجوم و قرآن و ریاضیات هست که من فقط یه اپسیلون ازشون میدونم

کلی آزمایشای انجام نشده دارم

کلی کتاب نخوونده



من وقت میخواااااااااااااااام

آدم همش میگه بذار این کارو بکنم بعدش برم سر این چیزا

مثلا

بذار کنکورو بدم

بعدش باز لیسانسرو بگیرم

بعدش حالا  ارشدو قبول شم

بعدش بذار تز ارشدمو بدم

حالا تافلرو بدم

حالا .........

و همیجوری ادامه دارد

نمیشه که.......

آدم باید همشو با برنامه ریزی انجام بده

حالا همش نشد چنتاشو

و همینان که میشن عمرت

زتدگیت


پس از زندگیت نهایت استفادرو بکن





ظریفه


نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
منم با شما موافقم
شاد باشید و سلامت

یکتا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

منم کاهی به این جیزا فکر میکنم
واقعا ما آدما عمرمون رو جه راحت از دست میدیم
نمیدونم نهایت استفاده از عمر یعنی جی؟
همه عمرم به غم مو غصه کذشت
ممنون بابت ابن بست خوبت که حداقل واسه جند ساعت باعث میشه الکی غصه عشق از دست رفتم و نخورم

تورج جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام ظریفه جان گل گفتی

هانیه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

حالا اون دوتا قاضی کیا بودن؟!

باید از پسرعموم اسمشونو بپرسم
خودم نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد