حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

مهر آغازی دوباره واسه درس

هیچ چیز ارزشمندتر از همین امروز نیست. گوته  

 

 این مهر با همه مهرهای زندگیم فرق داره چون واسه یه گام بزرگ و بلندپروازانه دارم آماده میشم.............................

 

 

ظریفه

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.yekibood-yekinabood.blogfa.com

سلام
خیلی وبت خوشگل شده
باحال بود با اجازه من عکسش رو کپی کردم.
راستی تبریک هم می گم بهت
امیدوارم که موفق باشی
به اساتید گرام سلام ما رو هم برسون

سمیرا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام خوبی ؟
من هم از لینک وب آزاده وبت رو پیدا کردم
به بچه ها سلام برسون
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد