حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

حیات خلوت کروکدیل سوم

وبلاگی که همیشه درمورد همه چی میشه توش نوشت اما جدیدا هدفدار

ای آفتاب خوبان

 

 

 

ای آفتاب خوبان میجوشد اندرونم / یک ساعتم بگنجان در سایهء عنایت

سلام خدای مهربونم!                    

آدمای عاقل و باتجربه هم گاهی اوقات اشتباهای بزرگ میکنن فقط موضوع اینه که وقتی یه جوون کم تجربه همون اشتباه رو میکنه میشه حسابی سرزنشش کرد. اما بزرگترا رو نمیشه...

گناه من فقط اینه که صادق بودم و بی شیله پیله ...

شایدهم گناهم اینه که قلبمو راستو حسینی گذاشتم کف دستمو گفتم :یا علی!

وای که چی کشید دلم واااااای واااااای!

یعنی یه دل خنجر خوردهء صورتی رو میشه دوباره زنده کرد؟؟؟

آااااااااای خداااااااااااااا

آخه داره جلوی چشام پرپر میشه!

واسش خیلی غصه میخورم.

نمی دونی چه حالیه؟

.

.

.

نه ببخشید میدونی.

.آره میدونی

خوشحالم که یکی هست که می دونه.

خوشحالم که توی تموم دنیا این تویی که از حال دلم خبر داری.

مگه تا حالا غیر از این بوده دختر خوب؟؟

این بار که امام رضا دعوتم کرده بود مهمونی بهش حال دلمو سربسته گفتم.

بهترین مهمونی تموم عمرم بود.

حیف که نتونستم صورت ماهشو ببینم.

خدایا از اون موقع حال دلم خیلی بهتره.

فکر کنم امام رضا شفاش داده.

هر روز داره بهتر میشه.

شکر شکر شکر یا رحمان!

همیشه وقت تو ای عیسی صبا خوش باد

که جان حافظ دلخسته زنده شد ز دمت

خدای عزیزم!

ممنونم به خاطر همه چی...

اونجاکه بودم واسه همه دعا کردم حتی واسه اونا...

دلم نیومد شکایتشونو به امام رضا کنم.

گفتم بالاخره گذرشون به این حرم میفته خدا رو خوش نمیاد آبروشونو ببرم.

دلم روشنه.

میدونم تو کمکم میکنی مثل همیشه!

به حلاوت بخورم زهر که شاهد ساقی ست

به ارادت ببرم درد که درمان هم از اوست

ماه رجب تموم شد.

دلم شکست...

اگه شعبان و رمضان هم تموم بشه.... ؟؟!!

دلم میخواد تا میتونم دعا کنم تو هم بگی قبوله!

تا این روزا تموم نشده...

خواااههش میکنم.

.

.

.

متشکرم خدایا متشکرم.

سعدیا گر بکند سیل فنا خانهء عمر

دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست

دوستت دارم.

زهرای تو

نظرات 19 + ارسال نظر
محمدومرضیه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام ظریفه جان و رویای عزیزم...
نمیدونم این نوشته مال کدوم یکی از شما مهربوناست...ولی اینقدر قشنگ و با خلوص نیت نوشته شده بود که من بغضم گرفت...امیدوارم هرچه زودتر به حاجت دلت برسی......بوس بوسسسسس

زهرا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام دوستای عزیز این نوشته مال زهراست.من دوست رویا و ظریفه هستم مدتها بود که نمی نوشتم ولی الان تصمیم گرفتم دوباره بنویسم . مرسی از محبتتون خوشحالم کردین ایشالله دعاهای شما هم مستجاب بشه

ظریفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام.هنوز مطلبتو نخووندم.ولی راجب جوابت به نظر قبلیم هیچ ربطی به انسیه و برخورداش نداشت و نداره!!!!!!!!!!!!!!!!

ظریفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ب.ظ

سلااااااااااااااااام.چطوری؟؟؟
بابا ایول مبارکه. نظر قبلیکم مال رویاستا.
در مورد مطلبت زیبا بود.
راستی همیشه به این فکر کن که دلای شکسته تر از دل تو هم حتما وجود داره!!!!!!!!!!اونم خیلی زیاد

سلام گلم .. خوشحالم که دوباره با شما مینویسم. آره میدونم تو درست میگی ایشالله خدا کمکشون کنه

ظریفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ

بازم من.در مورد این سوالت:
یعنی یه دل خنجر خوردهء صورتی رو میشه دوباره زنده کرد؟؟؟
اره.میشه

مرسی ظریفه جونم که می خوای بهم امید بدی اما باور کن که من آدم امیدواری هستم. تو این حادثه هم هیچ وقت ناشکری نکردم خدارو شکر .

حدیث پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام مهربون!مواظب دلت باش!

سلام خوشکلم ..باشه قربونت برم حتما..بوس بوس

محمد فائز جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ق.ظ http://www.ghayat.persianblog.com

سلام
سلام
سلام

سلام
سلام
سلام
جاتون خالی بود؟!
کجا بودید؟!
ایشالله همیشه شاد باشید

تو مرا هرگز نخواهی شناخت ...!!؟؟ جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.dele-zaar.blogfa.com

تو دریایی و من موجی اسیرم که می خواهم در آغوشت بمیرم

بیا دریای من آغوش بر کش نمی خواهم جدا از تو بمیرم

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام دوست عزیز
وبلاگ من پس از مدتها آپ شد ...
منتظر حضور همیشگیتون هستم
فدات
بای

سلام دوست عزیز ممنونم چشم حتما

شهرام جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ

دل که بی ریا باشه حاجتش از پیش داده شده ....
صداقت رو لمس کردم در کلمات بالا .....ادم حرف دل رو که میشنوه به دلش میشینه .....امام رضا که جای خود داره ..
در ضمن هر کس به کسی نازد ....ماهم به همشهریمون نازیم ......یا ضامن اهو

سلام
ممنونم. بله حق با شماستن آدم وقتی رو راست باشه از کلماتش کاملا پیداست. ما هم به همشهری شما مینازیم آقا شهرام
از طرف ما هم هر وقت رفتین خدمتشون سلام برسونید

قاقالی لی جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://gha1984.persianblog.com

سلام...خوش به حالت که رفتی زیارت ...مارو که نطلبید...ایشالا که همهءغمات میرن و به جاشون لبخند میاد زهرای نازم!...التماس دعا

سلام گل من.
ایشالله تو هم میری اما اگه از اینجا هم دلت اونجا باشه انگار که تو هم رفتی .
تا تو رو دارم همیشه قشنگ ترین لبخندا مال منه غزالهء گلم

رویا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ

زهرای نازم سلام
اولاْ ‌ورودت مبارک
یه صفایی بخشیدی به اینجا
مهربون من گناه دل این نیست که صادق باشه و بی شیله پیله٬‌اونا که نمی فهمن .....

شادباشی و تند تند آپ کنی
دوستت دارم

سلام عزیزم
مرسی
تو هم شاد باشی و تندرست منم دوست دارم

دوست جون شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام عزیزم. زیارت قبول!حضور مجدد مبارک!
میشه لطف کنی و بگی چی به امام رضا گفته بودی که ۲ ساعته طلبیدت اما یکی مثل من یه ماه با قضیه کلنجار میره آخرشم میمونه کنج خونش؟؟؟؟!

سلام عزیزم.ممنونم زیارت تو هم از هر جا که باشی خدمت آقا می رسه. ان شالله قبوله.راستی نمی دونم این بلاگ اسکای چش شده خود به خود نظراتو پاک میکنه ببخشید تقصیر من نیست شرمنده. نمیدونم اون ۳ تا نظ ر دیگه چی شد یهو پرید حیف شعر خوشکلتم پاک شد.

مجاهد فی سبیل الله شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ب.ظ http://mojahedin.mihanblog.com

خواهر خوب و بزرگوارم سلام علیکم..
۱. تقریبا اگه بگیم چند سال یه بار آپ می کنم بهتره!!
۲. سفر کاری دیگه وبلاگنویس و غیر نمیشناسه..
۳. در مورد مجمع هم من بی خبرم. آقا صادق بیشتر و بهتر می دونن..
۴. دغدغه های مجاهد گفتنی نیست بیشتر دیدنی و حس کردنیه.. حرف برای گفتن زیاده اما افسوس که نه زمانه مجالی برای حضور میده و نه ..
بگذریم. من اگه چونه ام گرم بشه حالا حالاها از منبر پایین نمیام..
بعد از یه وقفه بروز کردم. خوشحال میشم تشریف بیارید به سنگر محقر جهاد مقدس و چشمان این مجاهد تنها رو نورانی کنید..
میراث پدر علیه السلام.. به یاد تمام یاران سفرک کرده حزب الله لبنان..
التماس دعا. یازهرا(س)./

سلام علیکم
خدمتتون رسیدم ومطالعه کردم.
زیبا ست
موفق باشید

محمد رضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ http://mamadrezaa.blogfa.com

سلام.زیبابود.یاعلی

سلام متشکرم
در پناه حق

سینا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ق.ظ http://tolooebipayan.blogfa.com

شبیه احمد مینوسین؟

سلام
من نمی دونم احمد کیه. ولی دوست دارم نوشته هاشو بخونم ببینم شبیه هست یانه
ممنون که سر زدین

آناهیتا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ق.ظ http://baryaeh-to.persianblog.com

سلام...مبارکه خانوم...بیوفایی...خوشحالم که حال دلت خوبه...حال دل منم خوبه...فقط دوبارخ دلش می خواد بره سفر...

سلام گلم وای نمی دونی چقد دلم واست تنگ شده شده قد نخود
شنیدم دوباره قراره همدیگرو ببینیم
لحظه شماری میکنم آناهیتا جونم
به عروس گلتونم سلام برسون

آزاده یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.yekibood-yekinabood.blogfa.com

سلام
بابا عضو جدید می گیرید.
مبارکه
زهرا جون اون دو تا که بدتر از من دودرن و نمی آیند این ورا مگه اینکه تو بیایی و صفایی بدی...

سلام خانومی
مرسی ولی من جدید نیستم اتفاقا قدیمیم
چشم حتما

ظریفه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ

راستی می خوام یه قانون واسه وبلاگ بزنم درصورتی حق دارین مطلب ناراحت کننده بنویسین که ۱۰ تا مطلب شاد نوشته باشین قبلش.یه کم روحیه بدین بابا !!!!!

ظریفه جونم عزیز دل برادر اشتباه نکن این مطالب غمگین نیست.به قول رویا حرف دله .بابا اینقد سخ نگیر.البته من قراره از این به بعد آخر نوشته هام چند تا جک بذارم هاهاها

قطره یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ب.ظ http://ghatreghatre61.persianblog.com

متوجه شدم که عضو جدید نیستی زهرا خانم. ولی من از وقتی افتخار آشنایی با وبلاگتون رو داشتم یادداشتی از تو نخونده بودم اگه اشتباه نکنم. خیلی خوب شد که این بار تونستم لذت ببرم. ولی متاسفم برای حال دلت قبل از مهمونیت. ولی عمو رضای ما غیر ممکنه دست خالی برگردونه! (گفتم امام رضای ما چون هم سیدم هم مشهدیم!)

سلام .متشکرم . از آشنایی با شما از صمیم قلب خوشحالم. خوش به حالتون کاشکی منم سید بودم واقعا به حالتون قبطه می خورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد